Jeg elsker Aliens…? opdatering på bog- og seriefronten

Hallo jeg har ikke skrevet i et par dage. Hvorfor? Tjo, jeg har været jagtet af onde aliens, that’s why.Nej,. men læst om aliens, det har jeg. Jeg er nemlig blevet færdig med I Am Number Four, og jeg må altså sige, at jeg synes den var super god. Selvom sådan noget ikke plejer at være mig, så synes jeg den var rigtig spændende, og det var faktisk en bog jeg gik og glædede mig til at læse i, og var ked af ikke at få læst i, når jeg ikke havde tid.
Slutningen, og den store “krig” var godt nok ikke så meget mig. Der gik sku lige lidt for meget.. sci fi over den. Meeen det var også kun slutningen. Alt andet elskede jeg. Det var virkelig en bog der overraskede positivt.
Jeg havde faktisk planlagt at se filmen i dag, da jeg har haft fri, men jeg havde alligevel ikke tid. Men jeg glæder mig super meget til at få den set, og se, om den er lige så godt, eller bedre, end bogen. den skal nok blive mærkelig.

Jeg ved godt nok ikke helt. den genre bliver nok aldig helt min absolutte yndlings.Jeg synes bare, at sådan noget aliens overtager jorden og ting i den dur er lidt for plat. Hm.

Så nu vil jeg hoppe over til noget helt andet, nemlig Oliver Twist, som min mor har lånt til mig på biblioteket. Oh my, den version jeg har fået har det kedeligste cover. Og som en person der bestemt dømmer en dog ud fra udseenet, så er dette altså ikke godt. Men jeg er nu sikker på, at den er god, og jeg glæder mig rigtig meget til at komme igang med endnu en klassiker!

Ej, men helt seriøst. Der er altså et eller andet ved en bog med en flot forside. Man får meget mere lyst til at læse. At have denne liggende på mit natbord, får mig da ikke voldsomt lyst til at læse i den.

OG på seriefronten kan jeg fortælle, at jeg nu er up to date med The Vampire Diaries episoderne, som jeg ellers var ligt bagud med. Jeg så det sidste episode med en veninde, så nu er jeg helt klar til at der kommer et til!
En af de kommende dage kommer der en serieanbefaling! ;D

One thought on “Jeg elsker Aliens…? opdatering på bog- og seriefronten

Skriv et svar

