Weekend med serier og bøger

Har jeg fået læst og set serier her i weekenden, som jeg skrev jeg ville? Tja, i hvert fald en smule. Ikke så meget som jeg burde, men lidt er det da blevet til.

Jeg har fået set et afsnit New Girl, tre afsnit Suburgatory (som er god! Jeg måtte lige tjekke den ud, og den er så vidunderlig fjollet) og et afsnit The Vampire Diaries, som jo bare bliver bedre og bedre. Jeg elsker elsker elsker TVD!.
Men jeg er stadig bagud. Men så er der altid lidt til de næste par weekender ;D. Jeg er simpelthen også nødt til at købe sæson 5 af Dexter. Jeg savner Dexter.

Jeg har læst meget meget lidt i Det lille hus i den store skov, som jeg er i gang med. Den er røvkedelig, men jeg skal nok få den læst.
I stedet er jeg begyndt på en anden bog. I går fik jeg nemlig lyst til en af mine “all nighters” (som altid slutter omkring midnat, yay. Party all night! not..), Så jeg tog bare en af bøgerne fra min bogreol og begyndte at læse. Så nu er jeg begyndt på I Am Number Four, og so far so good. Jeg kan godt lide den. Jeg er kun 1/4 inde, men jeg kan rigtig godt lide den. Hvilket er mærkeligt, da aliens og sci-fi og sådan, ikke er min kop te, underligt nok.Fantasy og overnaturlige ting er ellers lige mig, men sådan noget outer space noget har aldrig været mig, hvilket jeg synes er mærkeligt. Men denne bog er god, ind til videre. Men den er heller ikke såå Sci-fi som den kunne være.

Desuden elsker jeg den udgave af bogen jeg har. Ikke nok med, at forsiden er ret cool, så er det en dejlig paperback-version, som er ret.. bøjelig? Og jeg er ellers en Hardback-girl all the way, men denne er ret lækker, fordi den er så bøjelig, selvom det er en tyk bog. Cool cool.

Har I haft en dejlig weekend, og hvad har I lavet?🙂

One thought on “Weekend med serier og bøger

  1. Sådan lidt apropos serier så besluttede jeg, at vi skulle holde en pause i The Shield, som vi pt. ser, da jeg havde fået første sæson af Walking Dead den anden dag, så den gik vi i gang med i fredags. Og så håber jeg at nå et par timer med min nuværende bog, Den Første, inden sengetid i aften, da resten af weekenden er gået med familiefødselsdag og barnedåb🙂

Skriv et svar

