Bagud

med serierne. De serier jeg ser er næsten lige startet igen, eller er lige begyndt, og jeg er allerede bagud. Jeg HADER at være bagud med at se episoder af serier. Jeg føler hele tiden, er det er noget jeg er nødt til at tage tid til at få gjort, men der er sku næste ikke plads til alle de serier ;D. Det er bare så irriterende at være bagud! Jeg tror, at denne weekend skal stå på serier og bøger. Så er det sagt.. selvom det nok ikke sker.
Jeg er simpelthen nødt til at se nogle af de serier. Ja. Det er hvad weekenden skal bruges på.

Jeg håber I får en skøn weekend. Er der nogen der skal noget spændende?😀

Skriv et svar

