Jeg skal feste i Ravenclaws opholdsstue, woop woop!

Oh yearh, du læste rigtigt. Thestralriver153 er trådt ind i Ravenclaws opholdsstue, så nu skal der festes!
Ja ja, så blev jeg Ravenclaw’er i stedet for Puff’er. Jeg ville sååå gerne have været kommet ind på Hufflepuff, men hvem kan klage over at være blevet Ravenclaw’er!? I hvert fald ikke mig. Det er alligevel det jeg stort set altid er blevet når jeg har taget test’s, så der må være noget om det. Jeg er bare glad for, at jeg kom ind på Gryffindor. Jeg kan ikke lide Gryffindor. Jeg må indrømme, at jeg var lidt skuffet og ked af det, over ikke at være kommet ind på Hufflepuff.. Meen det gik hurtigt over. Ravenclaw er for fedt. Btw, så købte jeg mig en ugle, som min søster navndøbte Travis Mcgoggles. Så det hedder den, selvom man ikke kunne give dyret et navn, hvilket jeg synes er lidt nedern.
Ja, jeg snakker jo selvfølgelig om Pottermore, hvis der skulle være nogen der er i tvivl. Jeg fandt endelig ud af, hvordan Pottermore fungerede, og sad og var ved at falde i svime da jeg skulle have min stav, og da jeg skulle sorteres. Jeg synes godt nok, at det var nogle svære spørgsmål man skulle svare på, før man kunne blive sorteret!

OG OMG, jeg kan IKKE finde ud af at lave eliksirer. Hold da fest, jeg smider rundt med tingene, og jeg kommer nok til at bruge alle mine galleoner, og spilde dem, på bare at ødelægge hver eneste eliksir jeg laver. Men jeg har da fået 5 house points.. æh, ja, det er ikke så meget.

Er det andre der er blevet sorteret? Og hvordan synes I Pottermore er.. og kan I finde ud af at brygge eliksirer?

2 thoughts on “Jeg skal feste i Ravenclaws opholdsstue, woop woop!

  1. OMG det lyder AWESOME!!😀
    Meen hvordan kommer du egentlig ind?? På min skærm står der at den er på beta så det kun er i bestemte lande man kan prøve det? (-.-‘)

Skriv et svar

