Catching Fire? Check!

Ohøj, oh wow, jeg har fået læst Catching Fire færdig! Det tog også sin tid. Jeg må indrømme, at jeg ikke er nær så vild med den, som jeg er med The Hunger Games. Jo, Catching Fire er god, men ikke nær så spændende. Desuden, jeg ved ikke om det bare er mig, men jeg synes, at den er skrevet i et vanskeligt sprog. Det engelske falder mig bare ikke let i denne serie, og det er mange ord jeg ikke aner hvad betyder. Jeg synes ellers selv, at jeg er god til engelsk, og har et godt ordforråd, men denne serie er altså svær for mig. Det er virkelig irriterende! Jeg læser ellers forholdsvis tit øger på engelsk, så det burde ikke være et problem.. men der er bare et eller andet ved disse bøger!
Nå, men nu er den læst, og jeg glæder mig meget til at læse Mockingjay! Som er SÅ flot i den udgave jeg har😀

Forleden var jeg i Rødovrecentret.. og jeg skulle selvfølgelig fordi bogbutikken, og se om det var noget spændende. Der var flere spændende ting, men jeg købte kun én bog, nemlig Body Finder, som lyder ret god på bagsiden, men er ret.. blah ind til videre. Håber den bliver bedre, for den lyder så god ud fra bagsideteksten!

Jeg tror snart jeg må på biblioteket og låne lidt klassikere, fordi mit projekt klassikere er vidst gået lidt i stå. Det går ikke! Oliver Twist er next up! ;D

Skriv et svar

