New Show, New Girl

Surprise surprise, endnu et indlæg om serier.

NEW GIRL ER STARTET. Kan I huske, dén dér serie jeg glædede mig helt vildt til? Ja, den er altså startet, og OMG det er i hvert fald allerede et hit hos mig. Piloten er ganske enkelt genial. Jeg grinede seriøst igennem hele episoden, på grund af de skøre karakterer, pinlige episoder og skønne skønne citater. Denne serie håber jeg er kommer for at blive.. i hvert fald blive i et godt stykke tid endnu, for den er lige mig. Jeg har aldrig set Zooey Deschanel i noget før, men jeg elsker hende. Hun er simeptlehn alt for sød og sjov i rollen som Jess. Man har helt ondt af hende, og kan ikke lade være med at elske hende, fordi hun bare er så herlig skør.

Episoden var kun omkring 20 minutter lang, hvilket jeg bare elsker. Jeg glæder mig super meget til at følge med i denne serie.

Bedste citat:
Schmidt: I’ll take you through the whole thing. I’ll be like your guide.
Jess: Like Gandolf through Middle Earth?
Schmidt: Probably not like… Okay, first of all, let’s take the Lord of the Rings references and put them in a deep, dark cave, where no one’s gonna find them. Ever.
Jess: Except Smeagle. He lives in a cave.

 

Er der andre der har set første afsnit af New Girl, eller planlægger at gøre det?

(Psst, gør det!)

2 thoughts on “New Show, New Girl

  1. Jeg så et par afsnit her den anden dag, da zulu kørte marathon med den. Ellers… det er jo så snart to uger siden. Eller en? Kan ikke lige huske det. Det er lidt ala CSI, bare mere sjovt😀 Det er om en forfatter, Castle, der følger en kriminalassistent for at få inspiration til sine krimier. Han er enlig far, hun er af og til single (har ikke set så meget, så er ikke helt sikker xD)… Need I say more?😉

    Åh ja. New Girl! Det skal jeg altså huske! Skynder mig at kigge nu!

Skriv et svar

