The Vampire Diaries er Back on, og The Secret Circle er startet!!

Ja, jeg ved, at jeg blogger meget om serier, og dette er gået hen og blevet mere en serieblog end noget andet, men sagen er den, at jeg stadig læser Catching Fire, og selvom den er god, så går det lidt sløvt til. Simptlehen fordi jeg synes jeg har så lidt tid til at læse, når jeg endelig begynder, og jeg vil rigtig gerne have en hel dag. Men den er super god, og OMG jeg glæder mig altså helt sygt til at The Hunger Games kommer i biografen næste år. Uh, det blver godt.

Så er The Vampire Diaries sæson 3 startet, og jeg synes godt man kan sige, at sæsonen blev skudt godt igang. Det var en skide god episode. Jeg elsker at se Stefan så ond, mens han stadig, inderst inde,  er god. Jeg synes det giver lidt ekstra til hans karakter. Jeg har altid elsket Stefan, fordi Paul Wesley er super dejlig at se på, men karakteren er nu lidt kedelig. Så det er godt at se lidt andet på Stefan-fronten.
Og det er godt at se noget Elena/Damon, selvom det går lidt for langsomt med de to. Kan de ikke bare finde sammen!!? Gosh, det ville være perfekt. Jeg ved ikke helt om jeg er vild med Damons halvlange hår. Først synes jeg det var ret fedt, men det var næste lidt for langt.. eller også sad det bare mærkeligt.
Den telefonopringning i slutningen af episoden.. hvor sødt var det lige? Hold da op, tude-moment lige dér. Elskede det. Og Tyler og Caroline, som bare er skønne sammen. Jeg elsker de to. Så dejlige.
Så kan jeg desuden ikke vente med at finde ud af hvad der foregår med Jeremy. Jeg synes det er skide spændende. Hvad sker der lige for Vicky med det dér “help me” halløj? Det er bare så spændende ;D

Noget andet på seriefronten, The Secret Sircle er startet, og jeg har lige fået set første episode idag. Den virker rigtig god og spændende. Magi er lige mig, og jeg synes det er fedt med en hekseserie. Der var selvfølgelig nogle steder hvor den var lidt cliché-agtig, men sådan eer det efterhånden med de fleste serier.
Historien er virkelig interessant, og det bliver spændende at finde ud af hvordan det hele hænger sammen, og lære karakterene mere at kende. De er alle ret seje so far, især The bad girl, Faye, spillet af Phoebe Tonkin (H2O, Disney Channel. Ja, jeg elsker det!) Det er cool at se hende spille så anderledes en rolle, en hendes rolle i H2O.

2 thoughts on “The Vampire Diaries er Back on, og The Secret Circle er startet!!

  1. Jeg synes faktisk The Secret Circle var virkelig kedelig:/
    En gruppe med hemmeligheder – set før
    En “ond” i gruppen – set før
    Hovedpersonen “forelsker” sig i en anden piges fyr – set før.

    Synes slet ikke der var noget nyt over det😦 Giver det lige et afsnit mere, men hvis jeg er lige så skuffet over det…så ser jeg det ikke mere🙂 Sådan går det jo af og til.

    TVD var jeg godt nok overrasket over! På de knap 42 minutter det varede, græd jeg to gange. Puuuuha, synes det var helt hårdt!😛

    Ser du Castle?🙂

  2. Jeg mangler lige det aaaallersidste afsnit af TVD’s sæson 2, så jeg skyndte mig at scrolle langt væk, da reaktionerne på 3. sæson kom. Jeg vender glædeligt tilbage til dette indlæg, når jeg er nået så langt. Jeg kan næsten ikke få mig selv til at se det sidste afsnit, for så er det jo slut prut! Næsten, altså.
    Nå, men jeg håber, det var et par positive reaktioner, du udlagde længere oppe, for så er det måske ikke så trist igen at man har været alt for hurtig om anden sæson.
    – Og jeg synes ikke, det gør noget, at du blogger meget om serier.😛

Skriv et svar

