Serie anbefaling; Awkward

Jeg håber det er okay, at jeg sådan begynder at skrive om serier, jeg synes bare, at jeg har så meget at snakke om når det kommer til serier. Så forhåbentlig synes I, at det er fint med nogle serie-indlæg ;D

Jeg kunne godt tænke mig at lave nogle serie anbefalinger, med serier jeg synes er super gode, om som man burde se.. hvis det lyder som noget man vil kunne lide selvfølgelig. Jeg ved fra mig selv, at jeg falder over serier, hvis folk har skrevet eller sagt gode ting om dem, og derfor tjekker jeg dem ud. Derfor tænkte jeg, at jeg ville anbefale nogle af de serier jeg godt kan lide til jer. Så håber jeg, at I vil tjekke dem ud, for jeg synes i hvert fald, at det er nogle super serier!

Den første serie jeg vil anbefale, er Awkward. Awkward er en forholdsvis ny serie, der startede den 19 juli, og jeg har stort set fulgt serien fra starten. Min søster og jeg er helt vilde med denne serie.
Dette er seriøst en genial serie. Hvis man er til plat humor, tøsefilm og akavet-hed, så kunne dette godt være en serie man burde se. Seriens titel passer så godt til indholdet. “Awkward” kunne ikke beskrive denne serie bedre. Der er virkelig flere gange i løbet af en episode, hvor jeg bare sidder og siger “aaakavet..”.
Seriens episoder er kun 20 minutter lange, men der når at blive fortalt nogle gode historier i hver episode.

En af de ting jeg aller bedst kan lide er, at hovedpersonen ikke er “over stylet”. Hendes pandehår skilder altid, og håret sidder altid i en kedelig hestehale. Desuden er tøjet ikke noget at råbe hurra for. På den måde er det en ret “realistisk” serie.
Ellers er der de skøre forældre, som virkelig er med til at gøre serien hylende morsom, og hovedpersonen, Jennas, veninder. Jennas kærlighedsliv er noget rod, og det er også ret sjovt at følge med i hvordan hun håndterer det.
Desuden er seriens bitch også lidt anderledes end den normale lede type. Hun har nogle af de fedeste replikker, endnu en dejlig ting ved serien.

Jeg synes helt klart, at det er en serie der er værd at tjekke ud. Husk, episoderne er kun 20 minutter lange, så tag et kig på første episode, og fortæl hvad I synes.
Nogen der allerede har hørt om Awkward, eller som endda ser den?😀

4 thoughts on “Serie anbefaling; Awkward

  1. Den har jeg ikke hørt om – kan du give et eksempel på den platte humor? (jeg synes selv, jeg har en ret skør/sær humor men er f.eks. ikke til Klovn :))

    Hvor plejer du at se serier? På tv-kanaler, over nettet eller i købt (fysisk) udgave?

Skriv et svar

