Serier to watch

Dette er så mit første serie indlæg på bloggen. Så nu er det altså en serie/bogblog, to af mine største interesser.. Sammen med neglelak!
Jeg elsker at se serier, og jeg vil super gerne dele mine meninger og glæde omkring de serier jeg ser.

Dette indlæg kommer til at handle om serier jeg gerne vil se. Nogle som er i gang, andre som først kommer her senere på året og næste år.
Jeg er altid på jagt efter nye serier at se. Jeg synes ikke der er noget bedre, end at finde nye spændende serier at følge med i.

Den første på min liste er The nine lives of Chloe King. Jeg er en sucker for overnaturlige serier, fantasy serier. Lige som med bøger. Det er bare en genre jeg elsker så meget, og jeg elsker hvor mange forskellige ting der er blevet fundet på i årenes løb. Jeg synes The nine lives of Chloe King ser ret spændende ud, dog irriterer hovedpersonen mig allerede, kun efter at have set traileren. Det er ikke et godt tegn. Men jeg vil give den en chance, for traileren ser god ud, og hallo.. det lyder da spændende; The nine lives of Chloe King. It’s got me interested.
Trailer

Game of Thrones. Jeg har lidt delte meninger med hensyn til denne serie, om det er en jeg skal se, eller lade være med at se. Jeg kan godt lide hvor anderledes den ser ud, og middelaldertemaet er super cool. Det ser ud til, at det er en super flot serie, og hvis der er noget jeg elsker, så er det, når serier er flotte rent visuelt, lige som min ultimative yndlingsserie Lost. Se det er en flot, hvis ikke smuk, serie. Game of thrones ser virkelig flot ud, med kostumerne og landskabet og det er bare cool at se noget anderledes.
På den anden side, er jeg nok ikke den største middelalder freak, og det er ikke sådan, at jeg hopper og danser over traileren. Jeg vil i hvert fald se om første afsnit fanger, og se om den er noget for mig.
Trailer

Så er der The secret circle, som jeg glæder mig ret meget til. Den starter i oktober, så der er ikke så længe til. Jeg tror, at dette er en serie lige for mig. Magi.. fantastisk. Og så er det jo Phoebe Tonkin fra Disney Channels H2O! Hun er sej! Ej, men helt seriøst, det bliver sjovt at se hende i noget andet, også fordi hun virker ret badass i denne serie. Desuden er Thomas Dekker med, en skuepiller jeg rigtig godt kan lide. Jeg kan ikke huske, hvor jeg så ham først, men han er med i de første sæsoner af Heroes, som Claires ven (jeg kan ikke huske hans navn). Men ham synes jeg er ret sej, så han bliver også sjov at se i en ny serie.
Trailer

De to serier jeg glæder mig mest til at se, er Alcatraz og New girl. To vidt forskellige serier, vidt forskellige genrer. Det siger lidt om min smag i serier.. den er ret bred.

Alcatraz ser SÅ cool ud. Det jeg glæder mig mest til, er at se Jorge Garcia som spillede Hurley i Lost.. en af mine yndlingskarakterer btw. Men jeg synes den ser tilpas mystisk ud, og jeg er allerede totalt spændt på at finde ud af, wtf der skete med alle de fanger! Jeg må indrømme, at første gang jeg så traileren, var jeg ”AHH” fedeste nye serie! Men nu tænker jeg lidt, at den er helt sikkert sådan en serie der biver kørt for langt ud. Ligesom med Lost (ja, jeg elsker Lost, men den blev jo underlig. Kørt alt for langt.. selvom det var fedt ;D)
Trailer

New Girl er nok den serie jeg glæder mig mest til. Ja, jeg elsker de overnaturlige fantasy serier, men jeg elsker også helt nede på jorden normale serier. Eller, denne serie ser ikke normal ud, men uden det overnaturlige mener jeg.
Denne her serie ser bare så skide skæg ud. Allerede efter at have set traileren var jeg flad af grin. Det er bare go’ humor. Og det virker til, at der er en rigtig sød og sjov historie i den.
Jeg tænker bare, ligesom en af de top ratede kommentarer på traileren, at dette godt kunne være en serie der hurigt bliver aflyst. Sådan noget hader jeg.
Men jeg glæder mig super meget til at se den, og så håber je, at den ikke bliver aflyst efter første sæson.
Trailer

Er der nogle I ser, eller gerne vil se? Hvilke serier ser I frem til?
Hvilke serier følger I med i lige nu?

4 thoughts on “Serier to watch

  1. Puuuuha listen er lang! Er i gang med både FRIENDS og Beverly Hills 90210 for tiden.
    Af aktuelle show følger jeg med i The Vampire Diaries, Glee, The Lying Game og Pretty LIttle Liiars. Og så skal jeg også se Secret Circle når den begynder😛

  2. Haha tak tak😉
    Jo den er okay. Den er instrueret af de samme som har lavet Pretty Little Liars og bogen er også skrevet af den samme, så den har det der mystiske touch over sig🙂 Men ikke helt så fængende som PLL.

    Jeg tror jeg må se Alcatraz også. Har snart ikke tid nok😛

  3. Jeg var lige ved IKKE at læse indlægget – for jeg har i forvejen svært ved at nå at se alle de serier, jeg gerne vil😀

    Pt. ser vi The Shield, som er en politiserie. Vi er på tredje sæson, og der er syv i alt, så der er mange timers underholdning endnu. Desuden er jeg også begyndt på The Tudors, og vi mangler at se anden sæson af både Carnivale og Rome.

    Vi har også første sæson af Mad Men og The Wire liggende – begge serier, jeg har en del forventninger til – og så skal jeg købe Game of Thrones (når den kommer på dvd) og Walking Dead (jeg har en vis zombie-fetisch ;-))

    Alcatraz har jeg godt se trailer for på et tidspunkt, og den overvejer jeg også. Jeg mangler lidt på humorfronten, så det kan være, jeg skal overveje New Girl🙂

    Derudover har folk anbefalet første sæson af Prison Break (derefter skulle det gå ned af bakke) og Bones, og så har jeg sikkert glemt et par stykker i skyndingen. Men jeg synes også, at med ovenstående liste burde der være rigelig med underholdning denne vinter😉

  4. Lyder rigtig spændende alle sammen!

    Jeg ser FRIENDS for 103947273 gang og Beverly Hills 90210 for første gang. Elsker begge! Går aldrig glip af et afsnit! (okay, måske FRIENDS hvis andet ikke kan lade sig gøre).
    Ellers ser jeg Desperate Housewifes som mange andre piger/damer, og så ser jeg sådan lidt hist og her i andre serier. Kan også rigtig godt lide Et umage par! Kan klart anbefales hvis du vil have komedie! Men den kender du jo sikkert allerede.

    Så prøvede jeg også at se Vampire Diarys, men det blev aldrig til mere end lidt af en sæson..

Skriv et svar

