Nye borde.. Og ny blog (sådan da)

Jeg fik mine nye borde her forleden, og jeg er så glad for dem. De var ikke helt billige, men det er nogle jeg kan tage med mig når jeg flytter hjemmefra, og fordi farverne er så neutrale, vil de passe til alt. Jeg synes de er så flotte! Og jeg er glad for endelig at have et bord hvor jeg kan ligge mine bøger på. Det er bare så hyggeligt, med levende lys og det hele.

Jeg er gået igang med at læse Catching fire, forfra. Dog kan jeg godt huske alt det jeg har læst ind til videre, men det er nok meget godt at starte forfra alligevel, når det nu er så lang tid siden jeg begyndte på den.

Noget helt andet er, at jeg har tænkt mig at slå min bogblog og min serieblog sammen, på denne blog. Jeg elsker serier, lige så meget som bøger, og jeg får ikke skrevet på min anden blog. Så fremover bliver der skrevet om serier og måske musik og kendte, som jeg skriver om på den anden.
Jeg håber, at folk vil læse med og dele deres meninger om serier. Eller fortælle mig om nogle nye serier. Jeg er altid på udkig efter nye serier!😀

Nu skal der gang i bloggen!!

2 thoughts on “Nye borde.. Og ny blog (sådan da)

  1. Nej, hvor fedt! Jeg er helt enig, jeg synes virkelig også, anden sæson er god! Den overrasker hele tiden. Det er fedt. Og så havde jeg bare sådan en skeptisk holding overfor hele konceptet til at starte med, og er nu endt ud med at være dejligt positivt overrasket! Jeg krydser fingre for, at vi begge to bliver ved med at være lige så godt underholdt!😀

  2. Ikke endnu, jeg ser kun et afsnit om dagen for at gemme lidt, haha!😛 Lige netop: Mange af de dér serier går hen og bliver lige lovligt meget, og det kan sommetider også blive meget af det samme igen og igen. Indtil videre er jeg ganske tilfreds!😀

Skriv et svar

