I’m so excited!

Jeg glæder mig helt vildt meget, og er super duper spændt. Hvorfor? Well, jeg er sikker på, at de fleste har set teaser traileren for The Hunger Games!! Og det er derfor jeg glæder mig og er spændt. Jeg må indrømme, at først var jeg lidt “ah, lidt nedern teaser”, mest fordi jeg synes den så lidt fanmade ud på en eller anden måde. Jeg kan ikke forklare det, men der var et eller andet som jeg ikke kunne lide. Det gik hurtigt over. Jeg synes det er en fed teaser, især fordi den ikke rigtig viser noget.. Det er virkelig en teaser😀
Anyways, jeg glæder mig helt sindsygt til at den kommer i biografen til næste år. Nu har jeg ikke fået læst de to andre bøger i serien, endnu, men mit læsehumør er tilbage (og faktisk var jeg i gang med Catvhing fire, men er nu gået i stå, så jeg må begynde forfra). Det bliver for fedt. Jeg synes virkelig at The Hunger Games er sådan en fed bog. Nok en af mine yndlings.
Jeg glæder mig meget mere til THG end jeg glæder mig til Breaking Dawn. Jeg ved ikke hvad der sker, med min Twilight fandom er virkelig gået ned af bakke. Jeg synes Breaking Dawn traileren er ret plat, i hvert fald det sidste.. og bogen var aldrig en yndlings. Men jo, det bliver selvfølgelig fedt at se den (eller dem, de to parts), og jeg bliver sikkert vildt spændt når jeg snak ind og se den, men nja. Nu glæder jeg mig altså til at være lidt fan over noget andet ;D.
Dog glæder jeg mig helt vildt til Breaking Dawn soundtracket. Jeg ELSKER Twilight soundtrackene. Der er bare sådan nogle skide gode sange på de soundtracks, som jeg aldrig selv ville have fundet hvis ikke det havde været for Twilight (wow, det lød plat)

Som jeg skrev, så er mit læsehumør vendt tilbage. Sådan da i hvert fald. Jeg er begyndt at læse hver aften igen, og det er jeg super glad for. Jeg startede forfra med min klassiker Vinden i Piletræerne her for et par dage siden. Jeg var ellers kommet halvvejs i den, men havde ladet den ligge i flere måneder, så jeg tænkte, at det nok var bedst at starte forfra.
Når den er læst, og det er den snart, så begynder jeg forfra på Catching Fire.

(Mit E på tastaturet er ved at være slidt af. Eler i hvert fald en af de dér streger. Wow. Det ser helt underligt ud)

Skriv et svar

