En bog læst..

for første gang i laaang tid. Jeg har lige læst en bog færdig, og den er læst på et par dage, og det er lant tid siden det er sket. Jeg er en doven læser, for jeg får ikke læst så meget. Hvis jeg ikke har skrevet det, så er jeg begyndt i praktik i en børnehave, og er først hjemme klokken 17, og dér bliver det ikke til meget læsning. Det irriteret mig. Jeg vil gerne ind i mit Harry Potter læse-humør, hvor jeg bare totalt var on a roll. det kan være det kommer, det er bare svært når man er smadret efter sådan en dag fra 8-17.

Jeg havde lånt en bog på biblioteket, Endymion Spring, som jeg lige har læst færdig. Efter at have læst første side, som er skrevet i sådan et godt sprog, tænkte jeg, at det nok skulle være en god bog. Den var også spændende det meste af vejen, men så blev den bare ringe. Det var som om, at fortatteren havde for mange idéer, som ikke rigtig gav mening, i hvert fald ikke for mig. Sådan noget er så ærgerligt. Jeg var virkelig spændt på den, fordi den bare var skrevet så godt, men jeg synes ikke, at det fortsatte sådan.

Jeg må huske at blogge noget mere.. Og læse. Men nu vil jeg sove.

Skriv et svar

