Føzdag

Det er min 19års fødselsdag idag. Wohoo! Det har været en skøn da ind til videre, og jeg har fået dejlige gaver, ting jeg havde ønsket mig!

Jeg har fået en bog, af min faster og onkel. En bog jeg ikke har hørt om eller set før, så den er jeg super glad for. Jeg ved ikke, om min faster ved, at jeg elsker guldsmede, men det gør jeg. Så jeg elsker elsker elsker bare denne forside! Så flot!
Bogen virker ret spændende, og nok ikke noget jeg selv ville have valgt i et bibliotek.. Det gør det også mere spændende!

Jeg undskylder for inaktiviteten på det seneste. Det er røv at komme hjem klokken 17 hver dag. Man har ikke vildt meget lyst til at blogge ;D

5 thoughts on “Føzdag

  1. Hehe, børnenes bog er faktisk ret populær… I hvert fald har jeg ofte solgt den i boghandleren hvor jeg arbejder… Og jeg kan godt følge dig – som regel har jeg selv fri omkring klokken 18-19 om aftenen, og når så jeg endelig er nået hjem og har fået aftensmad, er der altså ikke meget overskud tilbage. Det kræver virkelig sit at finde inspirationen til en anmeldelse eller et indlæg, når man har en travl og lang hverdag… Ynk til os. Hehe. ;D

Skriv et svar

