Endnu mere Potter

Yay! I dag fik jeg endelig mit længe ventede Empire magazine, Harry Potter special. Det er såå fint! Selve bladet, det tykke, er bare det almindelige nummer af bladet, med 6 sider om Harry Potter. Det lille blad indeholder smukke billeder af skuespillerne og en masse læsestof.
Det hvide er bare sådan et omslag, som bare er super fint!

Jeg er desuden begyndt at læse Barden Beedles eventyr som jeg, selvom jeg har haft den, stort set siden den udkom, ikke har fået læst endnu. Så nu er det perfekte tisdpunkt, ikke? Jeg fortsætter lidt med Hrry Potter læsningen ;D

5 thoughts on “Endnu mere Potter

  1. Årh, hvor lækkert med en masse Harry Potter-godter! Mums! Jeg har også haft The Tales of Beedle the Bard siden den udkom, men har heller aldrig læst den.😛

  2. Efter at du har skrevet om bladet, blev jeg vild efter at få bladet!
    Og nu har jeg lige vundet en auktion om det på ebay!😀

Skriv et svar

