Ferie.. Og Harry Potter læsning

HEJ!

Så er jeg vendt hjem fra ferie. Jeg har været i Tyskland, og så har jeg besøgt min farmor i et par dage. Det har simpelthen været så skønt. Hvor dejligt er det ikke lige at have ferie!?
Jeg har allerede fået læst meget, synes jeg, og jeg er stadig igang med Harry Potter bøgerne. Jeg er snart færdig med Halvblodsprinsen, og så SKAL jeg altså nå at læse Dødsregalierne inden jeg skal se filmen i morgen. Det kan jeg godt nå! Jeg bliver oppe hele natten og læser.. HA! Hvornår sker det? Jeg siger det altid, og så sover jeg alligevel klokken 1. Nu må vi se.
Jeg er stadig lidt ked af, at jeg ikke kunne se DH filmen på premieren, men det er der jo ikke noget at gøre ved, når jeg var på ferie. Men jeg skal se den i morgen, og jeg glæder mig helt sygt. Alt på ferien har bare mindet mig om Harry Potter, det var helt skørt.

Nyder I ferien? Hvad laver I?

One thought on “Ferie.. Og Harry Potter læsning

  1. Uhh, glæd dig til filmen, den er super god. Så den heller ikke på præmieren, men det gør nu heller ikke noget – det vigtigste er jo at man ser den. Hehe.

Skriv et svar

