En bog… Min bog! NANOWRIMO!

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!! Jeg er oppe og køre. Godt nok ikke så meget som jeg var i morges, da jeg modtog en fantaktisk pakke, men stadig.. jeg er ret meget oppe og køre.
Jeg har nemlig fået min NaNoWriMo proof copy. Jeg har fået min bog! IH! Seriøst, dette er noget at det fedeste der er sket for mig. Det lyder måske mærkeligt, men jeg har skrevet en bog og jeg er pisse stolt, og har helt svært ved at fatte det. Den er røvdårlig, der er super mange fejl, men det er min! Alt der står i den, har jeg skrevet på en måned, plus lidt ekstra i redigeringen. Så den er selvfølgelig ikke et mesterværk, hvilket er klart, da det er første gang jeg har skrevet så meget, og fordi det altså er gjort på én måned. Men jeg har skrevet en bog. En bog på 171 sider.

Jeg er så stolt over den. Den har allerede fået en fin plads på min bogreol!

omfg. Jeg har skrevet en bog😀. Jeg glæder mig desuden sygt meget til NaNoWriMo i år. Jeg synes jeg har en nogenlunde idé til en historie. desuden tror jeg, at det bliver lidt lettere, nu hvor det er andet år.. måske.

7 thoughts on “En bog… Min bog! NANOWRIMO!

  1. Oh my god, får man sin historie på bogform. Hvor nice. Jeg har overvejet kraftigt at deltage i år, men nu SKAL jeg da deltage. Det er da bare for nice det der! Koster det en mindre formue at få den som bog eller hvordan???

Skriv et svar

