Malmø.. = en masse bøger

Hi!

I går tog min familie og jeg til Malmø, for på rigtig god manér at skyde ferien igang. Og det var bare super hyggeligt.
Now, når jeg er i Malmø, er der altid noget jeg skal, og det er, at komme ind i Science Fiction boghandlen. BEDSTE BOGHANDEL I VERDEN!(Så vidt jeg ved..) Jeg elsker seriøst den boghandel. Ah, det er bare himlen. Først synes jeg ikke, at jeg kunne finde noget, men det endte med, at jeg fik købt en masse bøger. En masse dejlige bøger. Og da jeg kom hjem, endte det med den helt store omrokering af mine bøger, og nu ser mine bogreoler så fine ud. Så jeg tror, at jeg laver en lille book tour snart ;D

Anyways, jeg vil lige vise alle mine nye bøger som jeg købte i Malmø.


Okay, disse er ikke købt i Malmø. Disse lækre bøger har jeg fået af min mor i feriegave. De lyder virkelig gode. Jeg glæder mig især til at læse Kuldegys.


Er de ikke flotte!? Ah, smukke smukke bøger. Jeg elsker forsiderne på The name of the wind og Magical Creatures.. Og The forest of hands and teeth. De er bare så flotte!!!


HARRY POTTER BOG! Med de flotteste billeder fra alle filmene. Så flot. Faktisk var jeg på udkig efter de hvide engelske paperback bøger, men dem kunne jeg ikke finde.. og jeg måtte have noget Harry Potter med hjem. Den er simpelthen bare så dejlig. Der er virkelig bare de herligste billeder deri!

Til sidst vil jeg lige vise mine nye paperblanks. Disse bruger jeg jo som dagbøger. Jeg kunne ikke finde dem herhjemme i DK, så min mor og jeg købte en helt masse på nettet. Så nu er der dagbøger til lang tid.


Disse er faktisk købt i Malmø, fordi de selvfølgelig havde dem dér. Den store skal bruges til en ferie scrapbog, mens den anden skal være min studiedagbog til når jeg skal i praktik efter sommerferien.

Sooo, det var en masse bøger. Dejligt dejligt. Jeg vil helt sikkert lave sådan en book tour, så i kan se hvor fine mine bogreoler er blevet. Mine flotte bøger kommer meget mere til sin ret nu.

Lidt forvirrende indlæg. Men jeg ville vise mine dejlige bøger. Det er et stykke tid siden jeg har købt bøger. Det er noget af det bedste jeg ved

2 thoughts on “Malmø.. = en masse bøger

  1. Nice… Jeg bruger også selv paperblanks til dagbøger – bruger du en bestemt størrelse? Og hvilken? Mit største problem er nemlig, at finde dagbøger i den størrelse jeg bruger (ultra). Suk. Paperblanks har heldigvis snakket om at oprette en online handel via deres egen hjemmeside, men så vidt jeg kan forstå på det hele, er der laaaang ventetid endnu. Suk. Så jeg køber dem via amazon oss, men de har bare ikke så mange af dem jeg kan lide. (til Irene: du kan finde dem på amazon, ved at gå ind på paperblanks hjemmeside og tage isbn nummeret på bogen som du kan lide. Det indsætter jeg så i amazons søgefelt og wupti, paperblanks bog. Desværre har amazon bare ikke vildt mange af dem på lager. ØV.)
    Forresten, hvilken by bor du i / i nærheden af, for paperblanks sendte mig i går en komplet liste over deres forhandlere. Måske der er en i nærheden af dig på listen?

Skriv et svar

