Join

The HARRYPOTTERBOOKCLUB!

Jeg er subscribet til youtuberen Jessicalestrange, som netop har lavet endnu en youtube account som hedder Harrypotterbookclub, hvor hende og hendes veninde vil læse Harry Potter bøgerne, og snakke om dem kapitel for kapitel. Og det er jeg totalt frisk på! Dødsregalierne part 2 er lige om hjørnet, og jeg vil genre nå at læse bøgerne igen inden filmen kommer. Dog tror jeg ikke, at jeg kan nå at læse dem alle sammen, det er nok lidt for ambitiøst, men jeg vil i hvert fald læse nogen af dem, og i hvert fald anden havldel af Dødsregalierne.

Men jeg synes at I skal hoppe med på vognen! Lad os snakke Harry Potter! Det kunne da være hyggeligt.

Jeg tror, at jeg vil poste lidt tanker og quoutes fra bøgerne, et step på vej til at få lidt gang i bloggen😀

SKØNT BILLEDE!😀

One thought on “Join

  1. Awwwww! Hvor er de bare søde på det billede.😀 elsk på dem som små (og som store for den sags skyld ;))❤

    Jeg vil også læse Harry Potter igen! Har gået og tænkt lidt på Harry Potter og Flammernes Pokal…hmmmmm!

    Tak skal du have.😀 Jeg er i hvert fald glad for dem! Og ét 12 tal er da også godt! Jeg havde altså virkelig, virkelig heller ikke regnet med dét i fysik… Havde frygtet den eksamen SÅ meget, og hvis jeg var kommet op i alt andet end radioaktivitet, havde jeg sikkert fået en rigtig, rigtig dårlig karakter. Ej, det er lidt vildt. Er stadig ikke kommet mig over det. Mig!? 12!? I FYSIK!? Woah!

Skriv et svar

