NaNoWriMo stuff, bøger jeg læser, og forslag til bloggen

Hej alle sammen!

Nu er det på tide at skive lidt her på bloggen igen. Ja, jeg er væk i lange perioder, og ja, jeg er stadig gået i stå med læsningen. Jeg ved godt, at det er for galt. Jeg har mistet mit læse-flow. Det irriterer mig, men der er ikke så meget at gøre ved det. Jeg prøver at læse, og jeg er faktisk i gang med ret mange bøger.

Jeg læser Vinden i Piletræerne (stadig. Den er svær!), Catching Fire, som jeg synes er lidt langsom i optrækket, Harry Potter og De Vises Sten og Battle Hymn of the tiger mother, som jeg nok laver en anmeldelse på når jeg er færdig, for den er altså god. God og skræmmende.

I dag fik jeg de ting jeg havde bestilt fra NaNoWriMo. Som vinder af NaNoWriMo var jeg simpelthen nødt til at have en vinder t-shirt. Det måtte jeg bare. Derudover købte jeg en Camp NaNoWriMo t-shirt og No Plot No Problem, skrevet og signeret af Chris Baty. Ret sejt.


Så nu jeg hvad jeg skal have på hele november måned! Nice. Jeg glæder mig til NaNoWriMo! Jeg har en god idé til en historie!

Nu til noget andet. Jeg kunne godt tænke mig, er det sker noget mere her på bloggen. Før i tiden blev den brugt rigtig meget, og det var min yndlings af mine utallige blogge. Men der er gået totalt stilstand i den, og det synes jeg er ærgerligt. Så jeg kunne godt tænke mig at vide, om der er noget I gerne vil se på bloggen? Hvad synes I jeg skal gøre, og har I evt. nogle tips til blogskrivning, hvordan.  
Jeg ved ikke, om det kunne være interessant, men jeg kunne måske lave dette til en bog OG serie-blog. Jeg har en serie/kendte/musik/film blog, som heller ikke bliver brugt så meget som før i tiden, men det er noget af det jeg bruger mest tid på, og jeg elsker at snakke med andre om serier osv. Så jeg ved ikke, om det kunne være en idé.

Så forslag er mere end velkomne.

Btw, har I nogle forslag til hvordan man bliver bedre til at kommentere og svare tilbage på kommentarer? For jeg vil rigtig gerne kommentere mere på andre blogs, og jeg vil gerne blive bedre til at svare tilbage på de kommentarer jeg får. Det er jeg virkelig shit til😀

3 thoughts on “NaNoWriMo stuff, bøger jeg læser, og forslag til bloggen

  1. Flere anmeldelser er sådan set lidt det jeg savner, men generelt bare at der sker en smule mere. Jeg går ind og kigger på din blog ind imellem, men da der (som du selv påpeger), ikke sker voldsomt meget herinde, går der længere og længere tid imellem. Desværre.

    Og mht. kommentarer – well, svar på dem så snart du ser dem. Det er i hvert fald trikket for mig, ellers kunne jeg også være lidt slem til ikke at få svaret. Hehe.

  2. Hmm, jeg tror trikket er ikke at sammenligne sig selv, med alle andre, og bare gøre hvad man har lyst til. Både mht. anmeldelser og indhold.

    Jeg er jo heller ikke nogen prof. til anmeldelser, men jeg skriver dem fordi jeg syntes det er sjovt (og læser dem højt for min kæreste så han kan bedømme om det lyder godt eller skidt), og det er sådan set det. Heldigvis er der nogle som syntes at mine anmeldelser er gode, hvilket jeg er super glad for, men tja, hvis bare man skriver, og syntes at det er sjovt, så tror jeg ikke resultatet kan blive helt skævt. Hehe.

    Anyhow, mht indhold, så bare skriv om noget du kan lide. En bogblog behøver jo ikke udelukkende handle om bøger – der er fx mange som skriver om deres liv generelt også – såå, ellers kan du sikkert finde inspiration på andre blogge – det er jo okay at låne hinandens ideer. Hehe. =)

  3. Hmm, hvorfor lægger du ikke bloggene sammen? – så vil du have en blog med masser af indlæg, besøgende m.m. i stedet for flere med færre besøgende. Just a thought.

    Men ja, jeg tror det er lige meget med korte eller lange indlæg, bare der sker en smule i ny og næ. Hehe. =)

Skriv et svar

