En historie fra kanten!

Could I be any more happy right now (get it?.. hahaha)

Nå, anyways. I går var jeg på strøget med nogle klassekammerater, og mens vi ventede på en anden fra vores klasse, gik vi rundt i et par butikker. Vi havnede inde i den dér bogbutik der ligger ved siden af 7 eleven. Jeg ved ikke hvad den hedder, men den har tegneserier, gamle bøger, og alle mulige andre bøger. Faktisk en utrolig dejlig bogbutik. Jeg ved ikke hvorfor jeg aldrig har været derinde. Eller, det passer ikke, jeg har været derinde, bare ikke i land nok tid til at se, hvilken dejlig butik det er.

Og så skete der selvfølgelig det der ikke måtte ske, at jeg så nogle bøger.. og de var ikke til at så for!
Jeg så nemlig En historie fra kanten serien, en serie jeg er så glad for, i HARDBACK (that’s right) til fu*king 50kr stykket! Say what? Normalt koster de bøger, i paperback, 170kr, men disse var hardback og kostede alle en 50’er. Så jeg snuppede lige fire styks ti 200kr i alt!
Desværre kunne jeg ikke lige huske hvilke jeg havde i forvejen, men heldigvis fandt jeg ud af, da jeg kom hjem, at jeg ikke havde købt nogle jeg havde, så det var jo dejligt!

Jeg glæder mig virkelig til at læse de bøger. Jeg har haft 5 af dem siden min konfirmation, og har læst nogle af dem. Jeg kan bare ikke huske hvilke. Men det er en lang serie, så jeg har en masse bøger til gode. Ih, hvor dejligt!

Er de ikke flotte!?

Man kan selvfølgelig se, at nogen af bøgerne er lidt højere end de andre, men det gør mig ikke så meget, siden alt andet ligner hinanden.

Disse bøger har nu fået den forreste plads i min bogreol, og pynter så fint med deres mange farver!

Jeg er snart færdig med Stolthed og Fordom, og imorgen står dagen på Vinden I Piletræerne. Dette er nemlig læseweekend!

2 thoughts on “En historie fra kanten!

  1. Hvor vildt at du fik bøgerne til så lidt taget i betragtning af, hvor dyre du siger, paperbacksne ellers er – så fedt! Det er ellers ikke bøger, jeg selv har læst, selvom jeg efterhånden er stødt på dem flere gange. Hvad handler de om, og er de noget ved?

  2. Det var et røverkøb, hvis du spørger mig, og så skidt med, at det ikke var meningen, at du skulle bruge penge.😉

    Det er da lige meget, at det er børnebøger, så længe de vækker glæde ved at blive læst, så er det næsten lige meget hvem målgruppen er.

Skriv et svar

