Klassiker, Oliver Twist

Åh, bogblog. Søde ting. Helt alene og forladt er du.

Øv. Jeg er så dårlig til at opdatere denne blog, men ærlig talt, så er jeg den mest dovne læser i øjeblikket, hvilket jeg er så sur på mig selv over. Jeg har gang i to bøger, sådan på skift, men det går bare såå langsomt. Jeg ved ikke lige hvad det sker. Men sådan har man vel sine perioder, ikke? Men når det bliver påskeferie skal jeg altså få læst nogle bøger.. Det går ikke, at jeg er så doven.

Jeg er stadig stadig stadig igang med Stolthed og fordom, og så er jeg jo igang med Vinden i Piletræerne, som jeg faktisk rigtig godt kan lide. Den er så hyggelig!
Her forleden fik min mor lånt Oliver Twist til mig, som er endnu en klassiker på min liste. Det er dog en ordentlig tyksak, 400-etellerandet sider. Det er måske ikke voldsomt meget, men da jeg er gået i stå med læsningen i øjeblikket, lyder det som meget i mine ører😀.
Men den glæder jeg mig også til at læse.

2 thoughts on “Klassiker, Oliver Twist

  1. Kender godt det med, at man lader bloggen i stikken i noget tid, men det er selvfølgelig også svært hvis der ikke er noget at skrive om som sådan. Jeg får desværre heller ikke læst forfærdeligt meget i øjeblikket, så jeg sætter også noget tid af i påskeferien. Lyder ellers fedt med alle de klassikere!🙂

  2. Hejsa.🙂

    Jeg har linket til din blog på min egen, og jeg tænkte på, om du også ville linke til min? Det ville jeg blive rigtig glad for.

    — A.J.

Skriv et svar

