Ny klassiker på listen

Hej folkens.

Jeg er rigtig dårlig til at blogge på denne blog, men jeg er gået lidt i stå med læsningen. Eller det vil sige, jeg var gået lidt i stå, for jeg er gået stærkt igang igen! Jeg er stadig i gang med Stolthed Og fordom, og jeg er helt vild med den!

Nå, men jeg kiggede lige i min bogreol, den bogreol med bøger fra da jeg var lille, og fandt endnu en klassiker jeg bare MÅ læse!

Nemlig Vinden i Piletræerne.
Jeg kan huske, at vi havde en VHS med Vinden i Piletræerne herhjemme, den der dukkefilm eller serie eller hvad det nu var. Den var vidst ret god. Vinden i Piletræerne er helt klart en klassiker for mig, og den skal altså læses. Desuden har bogen så fine billeder. OG ET KORT! Hvis der er noget jeg elsker ved bøger, så er det, at der er at kort i starten. Jeg synes sådan noget er så sjovt!

 

Jeg glæder mig allerede til at komme igang!😀

One thought on “Ny klassiker på listen

  1. lad os så høre hvad du synes om den efter endt læsning

    jeg kom til at tænke på en bog med et kort, som du siger du elsker, det er richard adams KANINBJERGET, ved ikke om du kender den, han er i hvert fald en verdensberømt forf., og bogen foregår i en menneskelig kaninverden

    en anden bog af ham er PIGEN I GYNGEN, der tildels forgår i danmark

    han udgiver på borgen, og er gode venner med borgen hilself

    jeg har været vicevært i den opgang borgen bor i på frederiksberg for mange år siden, hvor også den gode richard adams kommer på besøg

    lidt sjovt synes jeg

Skriv et svar

