Jeg er ikke…

død. Bare rolig😀

Bloggen har stået lidt stille, fordi denne måned har været sådan en sløv læsemåned. Det er først nu, at jeg er begyndt at læse igen.Ret voldsomt, jeg ved det.

Anyways, så blev jeg færdig med den bog jeg fik tilsendt, så den kommer der en anmeldelse af snarest.

Jeg er også gået igang med Stolthed og Fordom, som jeg glæder mig meget til at læse. Det er min mors yndlingsbog, og det siger altså lidt, når det kommer fra en kvinde der har læst helt vildt mange bøger😀. Så den glæder jeg mig til at få læst. Allerede nu, synes jeg den er rigtig fin, og jeg har kun læst 20 sider.

Næste klassiker regner jeg med er Oliver Twist, fordi der lige stod noget om den i mine lektier i pædagogik idag. Så fik jeg helt lyst til at læse den :]

Skriv et svar

