Hungry for more

Hej!

For et par sage siden fik jeg endelig læst The Hunger Games færdig. Ja, jeg var lang tid om det, men jeg har gået lidt til og fra med læsningen, da jeg er begyndt i skole og har haft sent fri og sådan. Men wow! Jeg kan virkelig godt forstå, hvorfor så mange elsker den bog. The Hunger Games er virkelig bare god! Jeg synes den var fed, fordi den kunne få mig til at tænke, og overveje hvad der kunne ske, og fordi den fik mig til at græde op til flere gange. Der var steder i bogen som bare var så smukt skrevet, og som var så nemme at forestille sig. Der var flere af tingene som jeg halvt gættede, hvilket jeg er ret stolt af (;P), og andre som kom totalt bag på mig, hvilket jo er noget af det bedste ved bøger; Det uventede!
Og nu er jeg altså sulten efter mere. Så jeg går snart i gang med den næste!
OG jeg glæder mig seriøst allerede til filmen! Jeg er virkelig glad for, at jeg når at læse bøgerne inden filmen kommer! Det er altid så rart!😀

4 thoughts on “Hungry for more

  1. Du er faktisk ‘skyld’ i, at jeg købte bogen for ganske nylig. Har læst godt om den flere steder, og da jeg lige manglede at bruge 3-4 euro for at nå op på gratis fragt, da jeg bestilte bøger hos Amazon for nylig, ja så røg denne med i kurven🙂

  2. The Hunger Games er en rigtig god serie! Jeg kan kun sige, at du roligt kan glæde dig til de to andre.

    Og hvorfor er vi nød til at vente over et år på, at filmen kommer?😦

  3. Tusind tak!😀 Masser af farver, dét kan vi li’! Jeg elsker at hækle og strikke og har altid gang i hundrede projekter på en gang. Det kan jeg slet ikke lade være med.😛

Skriv et svar

