The best of the best

I går fik jeg en dejlig “skole-start” gave af min kære moder (Jeg er startet i skole igen, efter et halvt år i praktik). 
Jeg fik en shampoo og disse:


Sådan en Twilight “bøger der ligner” ting, og Da Vinci Mysteriet! Så har jeg den endelig, i det rigtige format. Den glæder jeg mig godt nok til at læse på et tidspunkt. Dan Brown er en af mine yndlings forfattere, og Da Vinci Mysteriet er den eneste jeg ikke har læst endnu!

Så nu har jeg disse tre fantastiske bøger i samme format. De er så fine.

Skriv et svar

