Opdatering, hej med jer

Long time, no see.

Men jeg har ikke haft noget at skrive, so why bother?(botherbother)
Jeg er stadig i gang med The Hunger Games, som jeg synes er rigtig god, men til tider lidt svær at forstå.
Min næste klassiker er Stolthed og fordom, min mors yndlingsbog, så den glæder jeg mig rigtig meget til at læse.

Ellers er der ikke så meget at sige, andet end at jeg håber I, jer der nu læser med, har det godt, og får læst en masse gode bøger.

Og btw, så er jeg så småt begyndt at redigere min NaNoWriMo historie. Den er godt nok ringe, men hvad så? Jeg har skrevet mere end jeg nogensinde har gjort før, og det er jeg stolt over. Jeg må bare se at få redigeret godt og grundigt i den :D  
Den skal nok blive god!

Hvad så, hvad fordriver I jeres tid med?🙂

One thought on “Opdatering, hej med jer

  1. Nogle gange tror jeg faktisk det er en hammergod idé, som med NaNoWriMo, bare at skrive derud af uden at stoppe op og gå tilbage og rette konstant og hele tiden. Det har jeg selv tendens til, når jeg skriver, så jeg ender med at blive alt for perfektionistisk, synes det hele er noget møg, og så bliver det aldrig til mere… x)
    The Hunger Games har jeg også stående på min hylde herhjemme – og har haft det ret længe efterhånden. Den skulle vist være ret god, så jeg burde også se at få den læst!😛

Skriv et svar

