Pakke med bøger!

Hej folk!

I dag fik jeg en pakke fra Amazon, med mine Hunger Games bøger! Super fedt. De er virkelig flotte, men jeg er lidt sur på det dér dumme papiromslag. Jeg hader sådan nogle. Jo, de er flotte nok, men de er pisse irriterende når man læser bogen. Men heldigvis er bøgerne super flotte uden dem også. I det hele taget er det nogle virkelig flotte bøger. Min yndlings uden på er nok Mockingjay, men uden papiromslaget er det helt klart Catching fire. Super flot!

Så nu læser jeg videre i The Hunger Games. Jeg er kun kommet til kapitel 5, så jeg glæder mig virkelig til at læse videre!

 

5 thoughts on “Pakke med bøger!

  1. Den er også vildt underlig, og som læser bliver man nød til at gette med hele tiden, for ellers er det bare en mystisk børnefortælling.

    Misundelse! The Hunger Games hardback udgaverne er simpelthen så flotte. Selv har jeg kun paperbacksne.

  2. Godt at høre, at din far kunne lide den. Jeg kan kun anbefale dig at gå i krig med den, for den er virkelig det værd. Selv var jeg så opslugt af bogen, at det kun tog mig fire dage at læse den.

    Det kan jeg kun forestille mig. Jeg tror at den enten rør eller ikke gør. Nu er jeg selv meget kreativ anlagt og tænker tit i abstrakte baner, så jeg ved ikke, om det kan være derfor.

    Enig. Jeg håber virkelig, at du ville synes om dem.

  3. Jeg ejer de samme udgaver som dig, og jeg vil give dig fuldstændig ret – de er så smukke!🙂 Det glæder mig, at du synes om den første bog. Er ret sikker på, at du også vil elske fortsættelserne så.

  4. Jeg købte også Twilight Graphic Novel sidste år på amazon – den havde også sådan et omslag – og det værste af det hele: Hvis man tog det af var bogen bare sort x)

Skriv et svar

