Opdatering, bøger, Den lille prins

Lige en lille opdatering herfra.

 Forleden gik jeg i gang med at læse The Hunger Games (ikke en del af mit klassiker projekt), som jeg havde lånt på biblioteket, og havde ligget herhjemme i lang tid. Så den gik jeg i gang med. Den skulle så afleveres to dage efter, og kunne ikke genlånes fordi der var folk skrevet op til den.. og listen er vidst lang, så det gad jeg ikke. I stedet har jeg bestilt alle bøgerne i serien på Amazon. Jeg køber altid bøger selvom jeg ikke har læst dem. Måske ikke så smart, men det kan jeg nu godt lide. Og folk lader til at elske den serie, så jeg tror også den er noget for mig. I hvert fald var det jeg nåede at læse af The Hunger Games virkelig spændende, så jeg glæder mig sådan til at få fingre i de bøger!!

 Jeg har fået Den Lille Prins i bagjulsjulegave, og den opfatter jeg som en klassiker, så den er jeg gået i gang med. I dag tog hele familien på langtur til Sverige, fordi vi skulle køre min søster til den højskole hun skal starte på, så det var 4 timer hver vej. Så jeg fik læst en del af bogen.

 

Fordi SÅ smart er jeg.. At bruge min ipod som lommelygte, så man kan se når det er mørkt😀

Ind til videre er den ret underlig, og jeg er ikke sikker på, at jeg forstår den på den måde den skal forstås på.

Jeg håber at I har haft en god weekend. Min har været.. travl.

2 thoughts on “Opdatering, bøger, Den lille prins

Skriv et svar

