2011 klassikere projekt

Hejsa!

Jeg håber I havde en dejlig nytårsaften, og fik skudt 2011 igang på en god måde. Jeg havde en skøn aften herhjemme med familien, og selvom jeg havde voldsom hovedpine, så var det sådan en dejlig og hyggelig aften.

Nu er vi så gået ind i år 2011, og jeg håber, at 2011 bliver lige så godt som 2010, for 2010 var virkelig et godt år! 
Anyways, jeg har et projekt som jeg længe har ville starte på, men jeg synes det passede bedst at starte her i det nye år. Så det vil jeg gøre.

Det er mit “Klassikere” prokekt. Jeg har i sinde at læse 12 klassikere i år. Med klassikere mener jeg klassiske bøger, bøger som jeg har hørt meget om, eller som bare er “klassikere”. Det forstår I vel nok😀.

Jeg starter ud med Alice’s adventures in Wonderland, som jeg allerede er godt i gang med.
Jeg glæder mig så meget til dette projekt. Jeg føler, at når man er så vild med bøger, så skal man også læse nogle klassikere, nogle tidligere værker, i stedet for kun moderne fantasy bøger, som jeg plejer at læse. Men dette skal nok blive så sjovt! Men jeg skal nok få tid til at presse nogle andre bøger ind også😀

Skriv et svar

