JUL

Hej alle!

Jeg håber, at I havde en dejlig juleaften. Det havde jeg i hvert fald. Jeg synes næsten, at det var den bedste nogensinde.. men det føler jeg, at jeg siger hvert år. Men jeg synes virkelig, at det var sådan en skøn dag og aften i går. Jeg holdte jul hjemme sammen med mine forældre, søster og fætter, og det var bare smadder hyggeligt! Jeg synes maden var perfekt i år, vi fik den lækreste and med gode brunede kartofler og alt der hører sig til, og ris a la mande bagefter!

I år synes jeg at alle gaver var utrolig vellykkede, både den jeg gav og dem jeg fik. Jeg fik i hvert fald nogle ting jeg ønskede mig, og andre jeg ikke havde ønsket mig, men som jeg er vildt glad for alligevel!

Af mine forældre fik jeg sådan en Swizzcard ting, med en lille kniv, en neglefil, en kuglepen osv., sådan nogle er skide smarte på farten!
Jeg fik også et halstørklæde som min mor har stikket, og det er simpelthen så flot og dejligt!
Og så fik jeg selvfølgelig også en bog.. en bog om Mirakler. Jeg har læst den før for lang tid siden, og jeg elskede den. Og faktisk har jeg tit tænkt på den, fordi der er nogle vilde historier deri. Forsiden er virkelig uhyggelig, men jeg er rigtig glad for bogen. Den er SÅ spændende!
Af min fætter fik jeg et oversejt te-krus med en si og et låg. Det er allerede taget i brug! Jeg fik også en herlig HC. Andersen te!
Af min søster fik jeg Toy Story 3 (+Pixar short films), som jeg havde ønsket mig og Eclipse som jeg også havde ønsket mig.

Så jeg er ovenud tilfreds! Jeg synes det er nogle skide gode gaver. Og folk blev også glade for de gaver jeg gav, så det var jo skønt!😀


Lyder det lige spændende eller hvad? Det er i hvert fald en rigtig god bog. Jeg elsker bare at kigge på billederne, og læse de små tekster der står til. Det er nogle ret vilde ting der står om😀

Senere kommer der en anmeldelse af Charlie st. Cloud😀

6 thoughts on “JUL

  1. Sikke nogle lækre julegaver du har fået!😀 Fedt! Ja, så fik jeg sørme Gilmore-boksen! Blev også virkelig glad, for det er sørme en fantastisk gave.😀 Jeg har også allerede taget nogle af de sidste sæsoner i brug.😀 God bag-jul! :b

  2. Nej, hvor fedt! Jeg kan også bare sidde og se flere Gilmore-afsnit i træk. Du har ret, det kan være helt svært at stoppe. :b Det er også første gang, jeg ser de afsnit, jeg er i gang med – det er altså ret fedt!😀 Men tror sådan set de vil være lige så gode anden og tredje gang, man ser dem!😛

  3. Ja, lige nøjagtig! Ah, hvilken frihed man har.😛 Jeg er syv afsnit inde i sæson seks.😀 Det bliver sjovt når serien skal ses forfra igen; har på fornemmelsen, at jeg vil blive overrasket over hvor meget skuespillerne har forandret sig.😛

  4. Hej, jeg har lige fået The Life And Death Of Charlie St. Cloud på bog i julegave fordi jeg bare elskede filmen, udover det fik jeg også et nyt sæt Twilight-bøger da de andre var godt slidte og bøgerne til Pretty Little Liars, min yndlings tv-serie, har du læst dem?

    Jeg glæder mig til din anmeldelse af Charlie St. Cloud, har nemlig ikke rigtig selv fundet nogle gode reviews endnu og jeg kommer nok ikke igang med bogen lige foreløbigt.

    P.s. jeg ved jeg kommer lidt ud af det blå, da jeg fandt din side da jeg søgte på anmeldelser af Charlie St. Cloud.

    – Godt nytår!

    1. Jeg har faktisk ikke læst Pretty little liars bøgerne, men jeg er helt vild med serien. Så måske skulle jeg også skaffe mig et par bøger og se hvordan de er😀

      Jeg poster min anmeldelse snart, det er efterhånden noget tid siden jeg har læst den, så anmeldelsen kommer snart😀
      Jeg glæder mig SÅ meget til at se filmen og se hvordan den er i forhold til bogen!

      Tak for kommentaren. Ret dejligt at man faktisk kan finde min blog på den måde dér ;D

      Og godt nytår til dig også!

Skriv et svar

