Håb! NaNoWriMo, jeg bliver færdig!

Nu er november snart (JA, det er altså snart) ovre, og det betyder slutningen af NaNoWriMo 2010. Jeg glæder mig så meget til at være færdig. Jo mere jeg skriver på min historie, jo mere tror jeg på, at jeg når det. Jeg får stort set skrevet 1667 ord hver dag, selvom jeg dog har sprunget én dag over, hvilket ikke var specielt smart. Men jeg er back on track med en masse nye idéer, takket være min søster. Jeg fortalte hende handlingen i store træk, men der var nogle huller, som min søster havde nogle gode idéer til hvordan kunne lappes, simpelthen så fedt!

Så lige nu kører det skide godt, og jeg synes stadig, at det er ret sjovt. Det er en fed måde at udfordre sig selv på. Aldrig i mit liv havde jeg troet, at jeg kunne skrive SÅ meget, og så endda på så lidt tid. Men fordi jeg er så opsat på det, så gør jeg det.

Men jeg glæder mig til at blive færdig. Ikke mindst for at sige, at jeg har gennemført dette projekt, men også fordi, det simpelthen tager så meget tid. Det er stort set det eneste jeg laver, og jeg vil nu også gerne have tid til andet. Jeg har slet ikke fået læst (jo, jeg har læst Harry Potter, da jeg VILLE læse den inden jeg så filmen.. som jeg btw elsker vildt meget!!! SÅÅÅ god!)
Jeg glæder mig SÅ meget til december måned, til julehygge, juleshopping, læsning, sne (forhåbentlig) og alt andet hyggeligt!

One thought on “Håb! NaNoWriMo, jeg bliver færdig!

Skriv et svar

