At nå målet.. sådan da

Endnu en lille post om NaNoWriMo, bare for at opdatere lidt. I sidste indlæg skrev jeg, at jeg havde sat et mål for mig selv, og det var at nå og skrive 20.000 ord. Og jeg kan i dag sige, at jeg har nået det mål! Lige nu har jeg skrevet 20.052 ord, hvilket svarer til 31 sider i Word.
Jeg er rigtig stolt af mig selv, og jeg vil gerne have lov til at være lidt glad for mig selv i øjeblikket. Da jeg startede NaNoWriMo, tænkte jeg at det kunne være rigtig sjovt, men jeg havde godt nok ikke troet, at jeg ville komme så langt som jeg er kommet. Jeg er sådan en person der, hvis jeg sætter mig for noget, er rigtig godt til at fuldføre det, og det håber jeg også sker med dette.

Jeg synes stadig, at det er rigtig svært, og jeg har ikke meget tid til at lave andet i disse tider, hvilket selvfølgelig er lidt træls. Jeg glæder mig altså til at det er overstået, og så skal jeg bare nyde julemåneden med hygge og gode bøger. Min læsning er nemlig gået totalt i stå pga. dette NaNoWrio.

Nu mangler jeg bare 30.000 ord. Puha. Here we go.

One thought on “At nå målet.. sådan da

Skriv et svar

