Ord

Arh, jeg synes godt nok det er svært at skrive 1667 ord om dagen til min NaNoWriMo historie. Men jeg vil skrive så mange, for ellers har jeg ikke nogen chance for at vinde. Ikke at jeg alligevel har det, men altså. Jeg har sat et mål for mig selv, og det er 20.00 ord, og det tror jeg sagtens at jeg kan klare.
Men ellers går det okay. Jeg springer lidt frem og tilbage i min historie, og skriver lidt hist og her, men det kan man vel også gøre, bare man får skrevet. Jeg har fået sat en smart widget ude i siden, så man kan se hvor langt jeg er kommet. Lige nu har jeg skrevet lidt over 8000 ord, og jeg er vildt stolt af mig selv. Jeg har aldrig skrevet så meget i word, så det vil jeg tillade mig selv at være lidt glad over. Og der er nu rart at komme igang med at skrive, selvom jeg godt kan mærke, at jeg aldrig har skrevet så meget. Mine sætninger bliver ret ens😛

Men jeg kan ikke fatte, at der er stadig er er sååå lang tid igen. Jeg er allerede træt. Bah. Men der er stadig sjovt.

2 thoughts on “Ord

Skriv et svar

