NaNoWriMo madness

Ja, jeg har valgt at prøve at være med til NaNoWriMo i år. Jeg synes, at idéen er totalt skøn. Jeg er næsten 100% sikker på, at jeg ikke når målet med de 50.000 ord, men jeg vil alligevel prøve og gøre mit bedste. Om ikke andet, synes jeg det virker sjovt, og det er en god måde at komme i gang med at skrive på.

Men helt seriøst, jeg synes virkelig, at det er en vildt godt idé, og jeg er totalt klar på opgaven. Jeg fik hurtigt en idé til min historie, og der bliver ved med at poppe idéer frem, så det er jo skønt.
Det lyder skørt, men jeg har slet ikke kunne tænke på andet i dag, jeg har bare glædet mig sådan til at komme hjem og skrive, og få nogle af mine tanker og idéer ned.

Lige nu er jeg på 2427 ord, og jeg skrev også lidt i går (det er vel ikke snyd? ;]).
Jeg synes det går ret let lige nu, og jeg er ret glad for mine karakterer!: D

Det skal nok blive en fed måned, selvom jeg nok ikke får lavet så meget andet end at skrive!😀

Skriv et svar

