Ny bogreol

Her i forgårs fik jeg en ny bogreol. Jeg havde sagt til min far, at jeg var træt af min gamle store reol, og at jeg ikke havde noget plads, og så synes jeg i grunden også, at den så utrolig rodet ud. Egentlig var det bare en spontan idé jeg fik, og ikke noget jeg havde tænkt mig at gøre noget ved sådan lige med det samme, men dagen efter kom min far hjem med en reol fra Ikea, den vi havde kigget på jeg muligvis skulle have. Jeg må indrømme, at jeg først var sådan lidt “bleh” ved tanken, fordi det er alligevel en stor ændring sådan at få et nyt styks møbel, men da den var samlet og jeg havde fået sat bøger ind, så blev jeg rigtig glad.
Og nu er jeg simpelthen så glad for den. Den har ikke erstattet min gamle bogreol, men i stedet erstattet mit gamle “natbord”, som var virkelig grimt. Nu er der masser af plads på min gamle bogreol til fremtidige bøger! Og hvor er det skønt, at have bøger lige ved sengen, det er sku ret genialt!
Det eneste der er irriterende er, at min seng spærrer for et lille stykke af reolen, men sådan må det være, jeg har ikke tonsvis af plads! Og så skal der også være plads til at min skabsdør kan åbnes helt op, så derfor er reolen nødt til at stå sådan, og det er nu også fint nok! BTW, nu kommer min uglelampe endelig til sin ret, og jeg kan faktisk komme til at tænde den, hvilket jeg er rigtig glad for!


Så her er nogle af mine bøger, og så har jeg nogle få i min gamle reol. det er skønt. Jeg elsker nye ting!

Nu vil jeg læse. Jeg er igang med “Det engelske Harem” af Anthony McCarten , men den er lidt langsom i optrækket synes jeg.. Så jeg må hellere komme igang!😀

One thought on “Ny bogreol

  1. Uhh, den er fin den nye reol. =D

    Jeg ønsker mig oss en reol (dog bare sådan en af de helt store) til at have mine bøger i. Har sådan en rumdeler lige nu, hvor de er mokket sammen, men der er snart ikke meget mere plads i den. =S Laughs.

Skriv et svar

