Lostie

OMG, bøger er da skønne. Især når de kan bringe stærke følelser frem i én.. Og især når det blander to af mine yndlingsting; Bøger og serier. I dag fik jeg endelig en bog jeg har ventet meget længe på! Jeg forudbestilte den, men udgivelsesdatoen blev hele tiden ændret, men nu har jeg endelig fået den.

Jeg har fået min LOST encyclopedia! LOST er min ultimative yndlingsserie. Jeg elsker alle karakterene og historien, også selvom den er langt ude. Den serie betyder SÅ meget for mig.
Og da jeg fik denne bog, blev jeg så ekstremt glad. Det er godt nok længe siden, at jeg er blevet så glad over noget. Jeg hoppede og dansede og skreg og blev totalt fangirl-agtig. Ikke mindst fordi, at den slet ikke er det jeg havde forventet. Jeg havde forventet en lille lorte-paperback (undskyld sproget), med noget okay indhold. Men det er bare den flotteste bog, og det fedeste LOST opslagsværk. JEG ELSKER DEN. Sådan en bog burde der være til alle serier!

Helt seriøst, jeg var helt oppe og køre, min mor og søster kiggede godt nok lidt mærkeligt på mig.
Men helt ærligt, også selvom man ikke kender serien, så må man da kunne se, at det er er helt fantastisk bog:

3 thoughts on “Lostie

  1. Wauw, den bog ser fed ud! Jeg har aldrig set Lost, men har før overvejet at begynde på det. Hvad handler serien sådan helt konkret om?
    Jeg glæder mig virkelig også meget til Harry Potter får premiere! Jeg synes at glæde mig mere denne gang end til den sidste film, hvorfor ved jeg ikke. Men jeg glæder mig godt nok til at se hvordan de har valgt at stykke den (de) sidste film sammen – især når man sidder og læser bogen igen kan man ikke lade være med at spekulere over, hvordan de vælger at lave de forskellige ting osv. Og tusind tak! ;D Jeg elsker at strikke – nej, jeg er rimelig besat af at strikke. Men det ER hyggeligt!😛

  2. Girl, I like your blog ;D
    Jeg kan se, at du er ude og sniffe til krimigenren og som totalt krimi-geek kan jeg bare lige anbefale fx Camilla Läckberg og Kathy Reichs (hvis romaner har inspireret tv-serien Bones ^^ yay!)
    Anyway – rart at finde en interessant blog på sådan en kedelig, lille onsdag! Tak for kigget ;D I shall return…
    //Louise

  3. Jeg kan godt lide underlige serier! xD Jeg vil tjekke Wiki ud så, og så vil jeg overveje at begynde at se Lost!😀
    Sørgelige, ja, ingen tvivl om at de sidste HP-film vil blive dét.😦 Men helt ualmindeligt fede er jeg dog heller ikke i tvivl om, at de nok skal blive. Ih, hvor jeg glæder mig!😛
    Tusind tak!😛 Strikkemaskinen ER fed – vi er lige blevet færdig med 70’er-tæppet, så vi er fluks gået igang med noget nyt! xD Her er ingen skrupler når det går så hurtigt, som det går.

Skriv et svar

