Bøger og bålhygge

Lyder det ikke bare dejligt og hyggeligt?
Jeg har fået tre nye bøger idag. ENDELIG kom min Bran Hambric The Specter Key. Jeg havde ellers forudbestilt den, og skulle have haft den inden eller på den 10., men det skete så ikke. Men jeg har fået den i dag, og det er jo også okay. Jeg har også fået to bøger af min mor, fordi hun var i Føtex, hvor man kunne få billige bøger! Så hun købte to bøger til mig, og ikke nok med, at de er flotte, de lyder også rigtig spændende og gode! Så den glæder jeg mig virkelig til at læse. Jeg tror, at jeg går i gang med krimien, UDE snart. Den lyder virkelig god!

Her da jeg kom hjem fra arbejde, gik hele familien, mine forældre, min søster og jeg, ud i haven og lavede bål (bonfire), men snobrød og pølser. Alt for hyggeligt. Det var simpelthen bare for herligt. Og så begyndte det også at regne lidt, men vi blev bare siddende derude, under træerne. Det var bare alt for dejligt. Og aldrig har jeg oplevet snobrød blive færdige så hurtigt! 2 sekunder. Helt seriøst! (ej okay, men det gik stækrt) Jeg havde egentlig taget en bog med ud, men det var for hyggeligt til at sidde og læse.

Det har bare været den hyggeligste og dejligste dag. Nu skal min søster og jeg til at se Danmarks næste topmodel! Hygge!

Skriv et svar

