Efterår <3

I dag har bare været en helt perfekt dag. Eller rettere, i dag ER en helt perfekt dag, for dagen er jo langt fra ovre endnu. Tiden går så dejligt langsomt i dag, det er skønt!

I dag har familien og jeg brugt en god del tid ude i haven. Det var bare været det skønneste efterårsvejr, og hele familien elsker efterår. Det er vores alle sammens yndlingsårstid. Farverne, duften, vejret. Det hele er bare så herligt!
Jeg har rendt rundt i haven og taget billeder af efteråret. Og så har jeg også fået læst lidt. Jeg sad på terrassen lige i solen, med en god kop te, og begyndte på ”Heksejægerens Offer”, bind 6 i The Wardstone Chronicles. Den bliver nem at flyve igennem, kan jeg mærke. FYI, jeg er STADIG i gang med ”Jeg dræber”, og har været det i over en måned nu. Men den SKAL som sagt læses, om der så kommer til at gå endnu en måned!!

Nøj hvor ville jeg ønske, at jeg havde efterårsferie! Familien og jeg tager altid til Sverige i efterårsferien, hvert år, og i år er så første gang vi ikke skal til Sverige, fordi jeg ikke har ferie! Det er bare så trist. Sverige om efteråret er bare det dejligste, og vi har det altid SÅ herligt (bortset fra sidste år, hvor jeg var vildt syg, og havde det af h til!)
Nå, men vi må bare nyde efteråret herhjemme i DK, og det er jo også skønt!

Jeg håber, at alle andre nyder det dejlige vejr, og har haft/har en dejlig weekend!

One thought on “Efterår <3

  1. Jeg tror også, efterår er min yndlingsårstid! Alt er bare så smukt og alting dufter dejligt. Sikke noget møg at du ikke har ferie så der ikke bliver nogen Sverige-tur. Håber der bliver tid til familiehygge uanset hvad.😉

Skriv et svar

