I can’t wait

I dag har jeg bestilt Bran Hambric The Specter Key og If I stay, og jeg glæder mig virkelig til at få dem. Det var egentlig et meget spontant køb, men hey, når man har penge til det… Så går det vel. Det blev kun 200 kroner (eller under faktisk) så det er jo ikke så galt.

Nu vil jeg gå i seng, jeg skal på arbejde klokken 7.. Bah! Men jeg har tidligt fri, så det er jo dejligt. Så kan jeg komme hjem og læse i Jeg dræber, som jeg sikkert aldrig bliver færdig med!

See you later home dogs!

Skriv et svar

