Indkøb

Jeg synes, jeg har købt/fået en masse bøger/bog-agtige ting her for nylig. Og jeg er super glad for alle mine køb, selvom jeg dog har fået nogle af dem af min mor! ;D

Dagbøger, købt på ebay! De er kaldet Paper Blanks og kan også findes i Arnold Busck (det er dog en del billigere på nettet!), og jeg elsker dem så meget! De er bare så flotte, og.. dagbogsagtige.

Storskrald FTW. Her forleden dag var min søster og jeg ude at gå/løbe, og så faldt vi lige over lidt storskrald. Min søster tog en legetøjsgorilla, aner ikke hvorfor, og jeg fandt denne, Advanced Dungeons & Dragons solo-eventyr bog. Og den er lidt for nice. Det er sådan en spille bog, hvor man skal tage beslutninger og sådan.. MEGA FEDT og SÅ nørdet. Loves it!

Dan Brown, Nøgler til Da Vinci Mysteriet og Engle og Dæsomer. Engle og Dæmoner er jo min yndlingsbog, så jeg måtte have denne. Det er sådan set bare bøger med en masse forklaringer om bøgerne (det lød tosset), og jeg synes egentlig at det er ret fedt!

5 notesbøger til 100 kroner i Tiger. Nice nice nice. Jeg skal til at begynde at skrive, sådan “seriøst”, så jeg ville gerne have nogle notesbøger til brainstorms osv. Så dem er jeg rigtig glade for!

En lille update med hensyn til læsning.. Ja, jeg er stadig igang med Jeg dræber, og jeg er ikke kommet langt. Jeg synes den er rigtig svær… Men jeg har det sådan, at jeg vil læse den færdig. Jeg er meget stædig!

5 thoughts on “Indkøb

  1. Man kan simpelthen ikke undgå at blive glad af Glee! =D

    Og god idé! Jeg hepper på dig, Eva.😀 Tror også jeg skal se, om jeg kan få læst en bid af The Forest of Hands and Teeth i aften!🙂

  2. Regner med, jeg kan få læst en masse i efterårsferien og i juleferien! Men ja, det er ret mange bøger. Ved ikke om jeg når det.😦 Sidste gang jeg prøvede fik jeg kun læst 94 bøger!

    Tak skal du have.😛 Tror jeg får brug for det!

  3. Hold op hvor er de dagbøger smukke! Jeg tror, jeg ville have svært ved ikke at købe en, selvom jeg ikke skriver dagbog🙂

    Jeg læste ‘Jeg dræber’ på et tidspunkt og var alt andet end imponeret. Syntes den skuffede en hel del.

  4. Paper Blanks dagbøgerne er bare SÅ flotte! =)
    Jeg bruger dem selv når jeg skriver dagbog. Har en brun en i øjeblikket, men har næsten lige købt en af de røde du også har (den der ligger nederst).

    Flot site du har her forresten. Jeg går lige på opdagelse lidt. =D

Skriv et svar

