Gået i stå…

I dag tog min far og jeg lidt rundt i byen, fordi jeg skulle købe en ny dagbog, da jeg er ved at løbe tør for sider i den jeg har nu (og det går ikke). De dagbøger jeg bruger er fra Arnold Busck, så vi var i to forskellige Arnold Busck’er, uden held. Først var vi i Ballerup centret og så tog vi til Spinderiet i Valby. Jeg er totalt bummed over at de ikke havde dem, men jeg gik hjem og bestilte dem på Ebay. Hurra for ebay, once again!

Anyways, så kom jeg lige til at blive lidt for længe inde i Arnold Busck i Spinderiet! De har seriøst den fedeste afdeling med fantasybøger! Jeg blev totalt glad. Jeg kan huske, at jeg har været der før, og havde det på præcis samme måde. Det er bare helt fantastisk. Hylde op og hylde ned med smukke bøger! Og jeg kunne ikke gå derfra uden at købe to, som desuden var vildt billige! Jeg købte Wicked Lovely af Melissa Marr (89kr) og Beautiful dead 1 af Eden Maguire(sådan et skønt navn, btw. Bogen kostede 50kr!)
Seriøst, den boghandel er fantastisk! Skøøøøøønne bøger! Jeg kunne have blevet dér i hundrede år!

Lige nu er jeg i gang med at læse Jeg Dræber af Giorgio Faletti. Og der går bare slet ikke! Jeg havde rigtig svært ved at komme i gang fordi der er så meget beskrivelse.. Det er meget tungt. Jeg hader, når bøger er svære at komme i gang med. For mig skal bogen helst fange allerede på første side, eller i hvert fald i første kapitel.
AH, jeg vil bare læse den bog færdig, jeg har sådan glædet mig til den.. Bah!

Lige nu ligger bogen bare på mit natbord og stirrer. Jeg har kun læst 40 sider.. Ah well, jeg skal nok komme igennem den!!!!

One thought on “Gået i stå…

Skriv et svar

