I want to destroy!

Jeg har lige købt en bog. Men ikke hvilken som helst bog. Jeg har købt mig selv en Wreck This Journal. Det går stort set ud på at ødelægge den så godt man kan. Inden i er der nogle “opgaver” man skal løse, som alle sammen får bogen til at se totalt smadret og grim ud. Lyder fedt, ikke? Jeg har bestilt den på http://www.elounge.com, og det blev i alt lidt under 100kr, hvilket ikke er værst. Jeg glæder mig super meget til at få den, bare så jeg kan smadre den totalt! Det er sku da alt for sjovt! Ih, jeg glæder mig!😀

7 thoughts on “I want to destroy!

  1. Det lyder som et dejligt projekt. Jeg håber selv på,a t kunne komme i gang med et par klassiske bøger hen over julen. Må jeg sprøg ehvilke bøger du har planer om at læse?

    Hæ. Jeg har lige siddet og kigget på den journal i dag. Jeg regner lidt med at ønske mig den til jul. Den er vildt fed.

  2. Jeg kan godt lide, at du har valgt at læse biblen. Jeg vil også gerne læse den, da jeg tror at den er en halvfærdig sandhed. Der står også mange sjove ting i biblen. Jeg husker blandt andet en historie hvor den lægger op til homoseksualitet og hvor to søstre ‘lægger’ sig hos deres syge far. At lægge sig hos nogen dengang var ikke helt så uskyldigt.

    Hæ. Det er et sjovt påfund. Jeg frygter dog lidt, at jeg ikke ville kunne ødelægge den, når det kommer til stykket. Jeg så oå youtube at der er en opgaven hvor man skal se hvor lang tid man kan holde bogen over sit hoved, smide den ud fra en bygning og lave en tegning af sit eget hår. Det er da sjovt.

  3. Hejsa🙂 Jeg forstyrre lige med et spørgsmål om Wreck This Journal… det sted du har bestilt den fra… jeg har hørt at de ikke rigtig leverer så hurtigt som de skriver… en veninde bestilte en for længe siden og har ikke modtaget den endnu… Har du fået din?🙂

Skriv et svar

