Ipod app, BØGER!

So, bare en lille opdatering. Jeg skal have skrevet nogle anmeldelser, men jeg orker ikke, så det må bare blive til alle mulige andre sjove ting ;D. Jeg er nu igang med Ondskabens Engel af Kenneth Bøgh Andersen, men jeg er godt nok først startet :]

Anyways, jeg ville bare fortælle om min fede nye app til min ipod. Jeg har nemlig købt en app med klassiske bøger. Jeg har egentlig ikke været så meget for at læse andre steder end i bøger, for bøger er og bliver det bedste, men jeg kunne alligevel ikke stå for denne app. Applikationen hedder Classics og koster 18 kroner, og den indeholder klassikkere som Pride and Prejudice, A Christmas Carol, Dracula, The adventures of Huckleberry Finn og andre. Og jeg synes bare, at det er en rigtig fin app, og jeg glæder mig til at læse nogle af bøgerne på den.

Men bøger er stadig det bedste!! Det er underligt at sidde med sådan en.. dims😀


Jeg skal snart på biblioteket igen, jeg ved bare ikke, hvad jeg skal låne. Måske begynder jeg bare på Jeg Dæber, efter jeg er færdig med Ondskabens Engel!

3 thoughts on “Ipod app, BØGER!

  1. Hvis man downloader den der “iBooks” til ens iPod (gratis), så følger der også en masse klassikere med, man kan sidde og læse.🙂 MIn søster er i hvert fald igang med at læse Pride & Prejudice på sin…😛

    Og tak skal du have.🙂 Fik idéen fra min far af, der har ordnet hele vores kæmpe bogreol efter farver… Gal, det er svært at finden den bog, man har brug for på dén. xD

    Jeg har én hvid reol fra Ikea af vist nok, og så bogkasserne (som jeg desuden varmt kan anbefale sig at anskaffe… De fylder jo egentlig ikke særlig meget eller noget som helst, og så er man fri for at hænge alt muligt på sine vægge, så det ikke bliver så bart. :P)

    Jeg ved nu ikke… Måske? Kunne bare godt tænke mig, at mit værelse blev meget lysere, da jeg bor i kælderen.🙂

  2. Hvis jeg en dag får sådan en smart mobil med totch og hele baduljen, så skal jeg have den dér applikation. Det er da vildt fedt. jeg vil så gerne læse nogle af de klassiskere som Jungle bogen, Alice in Wonderland and so on. Det hører ligesom bare med til bogverdenen!😀

  3. Lyder som en rigtig fin app! Jeg har ikke selv en iPod eller en iPhone, så det er begrænset, hvad jeg kan bruge sådan en app til, men jeg vil da helt klart huske den, hvis jeg selv får en iPhone engang!😀

Skriv et svar

