Bøger bøger bøger. Så skal der læses

So, once again tog min mor og jeg på Biblioteket. Jeg havde reserveret de to næste bøger i Den Store Djævlekrig, så dem hentede vi, og så lånte jeg også den fjerde og sidste i serien, så nu skal jeg bare i gang med at læse!
Jeg blev jo færdig med Djævelens Lærling for et stykke tid siden, og jeg fløj bare igennem dem. Den var virkelig god. Jeg er igang med en anmeldelse, men jeg lyder bare som en noob når jeg skriver om bøger. Jeg tror, at jeg har svært ved at udtrykke hvad jeg virkelig føler eller sådan noget. Anyways, jeg skal nok få det skrevet, så må vi se. Jeg synes i hvert fald, at den var rigtig rigtig god, så meget kan jeg da sige! Og nu glæder jeg bare bare helt vildt til at læse resten i serien!

Igår(Da jeg var på Fisketorvet med min søster og se Toy Story 3, som btw er helt vildt fantastisk) snuppede jeg desuden et ret cool Kennet Bøgh Andersen bogmærke i bogbutikken, helt perfekt, da jeg skal til at læse de bøger!

2 thoughts on “Bøger bøger bøger. Så skal der læses

  1. Helt, helt vidunderlig serie! Har netop selv afsluttet den for nogle dage siden.

    Som taget ud af min mund! Jeg kunne på ingen måde have sagt det bedre selv, men selvom bøgerne har pæne forsider, betyder det ikke nødvendigvis et godt plot, og plottet er jo alt afgørende, selvom en pæn forside ikke tæller ned.😉

    Der findes mange forsider til den første bog (den hvor pige ligger ned) så jeg er i tvivl om, om det her overhovedet er den første og officele. I hvert fald var det den, jeg bedst kunne lide, og den passede fint med den anden, hvis du spørger mig.

  2. bog nummer et er bedst,synes jeg. Sådan har jeg det generelt med serier, for det er der det hele starter. Men toeren og de andre i serien er virkelig også gode. Lad mig høre, når du har læst dem alle.

    Det skal man, elelrs kan man godt gå glip af gode bøger, og det ville jo være synd.

    Ja måske, for mig gør det nu ikek så emget. Jeg er vildt forelsket i forsiderne.

Skriv et svar

