I could just sit here all day.. Or all the time in fact!

Jeg har virkelig slet ikke været i læsehumør. Overhoved! Jeg har ellers prøvet at gøre det hyggeligt for mig selv, lave noget te, sætte mig godt til rette og sådan, men lysten har ikke været der. Desuden har jeg været lidt ”blah” over de bøger jeg har lånt på biblioteket. Jeg sådan halv-startede på Incarceron, men fattede hat af hvad jeg læste, så jeg stoppede igen.
I dag kom læselysten igen, heldigvis. Jeg havde stenet lidt for meget, og set lidt Disney Channel (Selvom jeg havde set de episoder før.. Disney Channel, lad vær med at sende de samme ting om og om igen!)
Men så sad jeg bare på min kontorstol, og besluttede mig for at begynde på Djævelens Lærling. Senere begyndte det så at regne, ret meget, så jeg åbnede mit vindue, og pludselig havde jeg fået lavet det hyggeligste lille setup med en stol med en pude lige ved vinduet. Seriøst, det er det bedste og hyggeligste sted at sidde, ikke blot at læse, men også skrive. Jeg får virkelig lyst til at begynde at skrive et eller andet. Jeg kunne godt forestille mig, at sidde hér og skrive en bog. Med udsigt ud til min dejlige have!

Jeg har det alt for hyggeligt lige nu. Hvis det ikke var fordi, at jeg skulle i skole i morgen, og fordi det bliver mørkt (jeg er bange for mørke), ville jeg sidde her hele natten.
Dette bliver nok mit nye sted. Mit nye læsested og mit nye “her skal min bærbare stå” sted. Det eneste der er dårligt er, at “bordet” (som faktisk er en vindueskarm af en slag) er ret højt oppe, og min stol har ikke noget ryglæn, så man får lidt ondt i ryggen.. PYT!

Nu vil jeg læse videre i Djævelens Lærling, som virker rigtig god allerede!

Jeg håber alle har haft en dejlig dag, og har nydt regnvejret! Det har jeg i hvert fald!

Peace!

2 thoughts on “I could just sit here all day.. Or all the time in fact!

Skriv et svar

