Der kan man bare se! Ny bog!

I går holdt jeg min fødselsdag for mine veninder, og det var super hyggeligt. Det var bare hygge/filmaften, selvom vi kun fik set én film. Vi så Roller Girl med Ellen Page, og den var okay.. Den var ret sød. Ellers sad vi og så billeder og film fra efterskolen, og det var simpelthen så sjovt!
Anyways, så fik jeg jo gaver, som jeg blev rigtig glad for. Jeg fik en neglelak, nogle negle-dekorations-ting, noget slik, og så fik jeg en bog! Og så endda en bog jeg havde ønsket mig, og som jeg havde tænkt mig at låne på biblioteket men som var udlånt. Jeg fiiiik:

SÅ NICE! Jeg glæder mig virkelig til at læse den.. Og hold da op, hvor er den flot!! Det er helt vildt. Jeg ville gerne gå igang med den nu, men jeg må hellere begynde på mine biblioteksbøger. Jeg starter nok med Tom Sawyer.

Skriv et svar

