Fødselsdag = nye bøger!

I går var det min 18 års fødselsdag, og det var bare en skide god dag. Jeg fik en helt masse gode gaver, blandt andet penge Og Gilmore Girls boksen, og jeg fik faktisk også to bøger. Den ene er mere en ”bog” end den anden, men jeg viser dem begge, for de er for seje og jeg elsker dem rigtig meget!



Jeg har endelig fået ”Jeg Dræber” af Giorgio Faletti. Jeg har ønsket mig den i så lang tid, så den er jeg virkelig glad for. Jeg læste på bagsiden på et tidspunkt, og har villet læse den lige siden, så jeg kan slet ikke vente med at komme i gang. Den virker bare så fed! Og så er den altså ret flot!

Den anden er ikke en rigtig bog, men en fotobog, med billeder af mig, som jeg har fået af min søster. Den havde jeg faktisk ønsket mig, så den er jeg bare helt vild med! Min søster og jeg tager tit billeder sammen, hende som fotograf, mig som model, og hvis jeg selv skal sige det, så er det nogle ret gode billeder. Så jeg ville gerne have sådan en fin bog, som jeg kan sidde og kigge i. Der er altså nogle flotte billeder deri! Desuden er det bare sådan en fed og personlig gave! Love it!
Forsidebilledet er helt nyt, fra ferien, og jeg er godt nok ikke så vild med det, men det er min søster, og det er jo hende der har lavet den, og det er ved at vokse på mig.
Men den er jeg i hvert fald rigtig glad for, og det er altså ret cool at have sådan en flot bog med billeder af sig selv!

Jeg har desuden fået et gavekort til Frederiksbergcentret, og det bliver sikkert brugt på bøger.. eller serier. Let’s see. Måske kommer gavekortet til at gå til et digitalkamera, som jeg for nyligt har fundet, og som jeg bare så have.

Anyways, en lille opdatering med hensyn til hvad jeg læser. Heksejægerens Fejltagelse, bog 5 i The Wardstone Chronicles. Der er sket så meget, med fødselsdag osv. så har ikke læst i et par dage, men den er ellers ret god! Måske vil jeg læse lidt i aften😀

See ya, Peace!

2 thoughts on “Fødselsdag = nye bøger!

Skriv et svar

