Sygdomsbøger

I går blev jeg syg, så i nat har jeg ikke rigtig sovet. Jeg er blevet ret så forkølet, I guess det er hvad der sker, når man arbejder med vuggestuebørn. Jeg lå vågen i ret lang tid, og så tænkte jeg, at jeg ville surfe lidt på nettet på min ipod, men internettet virkede ikke, sådan noget l*rt. Så i stedet fandt jeg nogle gamle Anders And bøger, som jeg faktisk tit tager frem hvis jeg ikke kan sove. De er faktisk ret underholdende!

De er altså ret seje, ikke?😛

Anyways, ellers er jeg blevet færdig med bog 4. i The Wardstone Chronicles/ The spooks books/ The last Apprentice serien (jeg ved ikke hvad det officielle navn er, da jeg tror de alle sammen bliver brugt. Jeg kan bedst lide “The Spooks Books”).. Men den var godt nok lidt af en skuffelse. Slet ikke så god som resten. Jeg har stadig nr. 5 liggende herhjemme, og måske begynder jeg på den idag. Og så mangler jeg kun to.

Så, det var bare en lille update. Et eller andet skal jeg jo lave idag, når jeg bare sidder herhjemme og ser Disney Channel og ligger på sofaen med dynen på.

Peace!

2 thoughts on “Sygdomsbøger

  1. Anders And er fantastisk. En gammel ven fra barndommen. Jeg læser stadig bladene, hvis jeg finder dem derhjemme, elelr når min lillesøster får dem. Som barn havde jeg abonnement på det. xD

  2. Det er sådan et blad, man bliver ved med at læse, uanset hvor gammel man bliver. Hørt forresten den anden dag, at Anders And er vd at gå bankerot. Det er synd.

    Den er også vildt god. Jeg kan bestem anbefale den. Er nu i gang med nummer tre, og det bliver var bedre og bedre.

Skriv et svar

