Læsedag

I dag har jeg brugt dagen på at læse. Jeg har fået læst Shiver færdig og er straks begyndt på Heksejægerens Hemmelighed, bog 3 i Wardstone serien.. endelig! Jeg har savnet serien ret meget, og jeg glæder mig så meget til, at læse denne bog, og de næste i serien.

Jeg skal desuden i gang med et stort projekt, at få lavet en flot header! Ja, for det vil jeg gerne have. Den jeg har nu, lavede jeg sådan forholdsvis hurtigt, og den er, for at sige det rent ud, røv kedelig! Så jeg har bedt Lea om at hjælpe mig, og så håber jeg, at vi kan få tager nogle fine billeder til en fin header! Måske ændrer jeg også temaet igen. Jeg har svært ved at finde ét, som jeg virkelig synes ser godt ud!!

Jeg skal desuden have lavet nogle flere “sider” her på bloggen. Jeg vil gerne have en liste over de bøger jeg gerne vil læse og så vil jeg også gerne lave en liste over mine yndlingsbøger, med en kort forklaring om hvorfor det er mine yndlingsbøger. Det synes jeg kunne være rigtig godt!

Jeg har den her drøm om, at blive “kendt” blogger (wow, lyd lige lidt mere nedern). Der er så mange bogblogge rundt omkring, og min er ikke noget særligt i forhold til dem, men jeg elsker den. Jeg vil bare rigtig gerne have, at nogen læser min blog og skriver kommentarer, det kunne være så hyggeligt. Så jeg må nok også hellere selv begynde at skrive lidt til folk😀

Peace out, nu vil jeg læse!

18 thoughts on “Læsedag

  1. Hej!
    Jeg faldt over din blog den anden dag, da jeg ledte efter bogblogs, og jeg kan se, at jeg hellere må få læst nogle flere af dine indlæg, så jeg kan få inspiration til kommende læsning🙂

    Jeg ledte efter gode bogblogs for 1½ år siden, da jeg startede min blog op, men syntes ikke rigtig jeg kunne finde andre på det tidspunkt. Er der nogen, du kan anbefale?

    1. Ja, ikke?

      Jeg er godt nok ikke fantastisk bogblogger endu, men jeg skal lave lidt ændringer på bloggen og sådan, og så håber jeg, at min blog bliver lidt bedre.

      Din blog er i hvert fald super flot og ser rigtig spændende ud, så den følger jeg nu på bloglovin!😀

  2. Ej, jeg havde slet ikke set din besvarelse til min kommentar herinde. Super dejligt, med god respons. Keep up the good work, så skal du nok få din blog, sådan som du gerne vil have det.🙂

    MEGANØRD! Hvor er det bare fedt! Jeg elsker sådan når folk har et eller andet de godt kan lide som bøger, serier etc.
    Jeg vil dog stadig mene, at betegnelsen ‘nørd’ anses som værende negativt, men det bør det bare ikke være, for alle er jo i brund og grund nørder.

    Ja, det billede er virkelig fedt. Helt umuligt at stå for.

  3. Det er helt okay. Hvor længe har du haft din bogblog, hvis jeg må spørge? jeg kan godt besvare dine beskeder i mit eget indlæg, hvis du foretrækker det.🙂 No problem.

    Keep it that way! Ej, bruger du det mest positivt? Det har jeg aldrig oplevet før. Det er virkelig godt at høre, for det er jo ikke et negativt ord, det er det bare blevet til. Desværre.

    Hæ. Jeg har også øvet mig.😉

  4. Helt i orden. Jeg tror også, du vil få mere respons på den måde, da folk godt kan glemme at de efterlod en kommentar hos dig. Det kan jeg i hvert fald selv komme til, som du så.🙂

    Det synes jeg er super fedt at høre, altså er du bare er ligeglad og synes det er en god betegnelse, for det er virkelig sådan det burde være. Det giver mening. Det kommer helt an på situationen og personen.

  5. Lige netop! Bare fordi man går op i noget, behøver man jo ikke blive slået i gulvet af den grund. Hver gang mine søskende kalder mig en nørd, siger min mor alitd, at jeg i det mindste har en sund hobby (at læse) i stedet for fx at gå til fester hver weekend og drikke hjernen ud.

  6. Nemlig!😀 Intet er bedre end at sidde med en kop te/kaffe/varm kakao under dynen og læse… Me approve!

    Og ang. om jeg ligger oppe hele natten og læser…. Altså, nogle gange kan jeg godt finde på det.😛 Men grunden til, at jeg har læst så mange bøger er vist mere fordi, at jeg har tilbragt 2 uger i vores sommerhus i Sverige, der ligger midt ude i en skov, hvor jeg ikke rigtig havde andet at lave.🙂 og så hjælper det selvfølgelig, når det er nogle gode bøger man får fat i, som man ikke kan lægge fra sig.😛

  7. Vidste heller ikke, at den var kommet ud før i dag, da jeg så et link. Men vidste nu godt, at hun var igang med en ny CD og at en single ville komme snart.😛

    Jeg er allerede fuldstændig forelsket i den. Men det irriterer mig bare grusomt, at jeg ikke kan finde den på det danske iTunes! Vil så gerne støtte hende med 8-10 kr (eller hvad det nu koster)!🙂

    Me too!

  8. Haha.😛 Ej, jeg ved ikke hvordan jeg gør det – jeg har det vel også med, at vælge bøger fremfor fx at lave alt mulig andet.🙂

    Bare gå igang med en af de to serier, så bliver jeg glad! De er helt fantastiske! YNDLINGS-SERIER 4-EVER!😀 haha. Og The Mortal Instruments paperback og hardback har de samme covers.🙂

    Yay, super! Jeg sætter dit link ind lige med det samme!🙂

  9. Jeg har kun fået læst det første kapitel i Bran Hambric, men jeg glæder mig sådan til at få læst videre. (selvom jeg ikke er så god til bøger på engelsk d: )

  10. Wow, lækker blog!

    Er Shiver god? Jeg har haft den på min “skal-læse”-liste i temmelig lang tid, men har først for nyligt reserveret den. Jeg glæder mig rigtig meget til den!

    Og jeg synes da ikke, din header er så forfærdelig! Jeg bliver ofte fanget af blogge med bog-headers😀 Men glæder mig alligevel til at se dit og Leas resultat!

    Har du btw lyst til at linke? Din blog er virkelig skøn!

  11. Sengetid er også et godt tidspunkt at blive inspireret på. Det sker ofte for mig selv.

    Jeg synes helt sikekrt du skal forsgøe at blive fritidsforfatter så. Det er intet i vejen for at skrive novelle, hellerikke de korte af slagsen. Faktum er vel at du skriver, fordi det er det, du kan lide.

  12. Det lyder spændende, og bare hust, at selvom ud ‘kun’ har to noveller, som du siger, så skal alle jo starte et sted. Bare klø på.

    Jeg vil bestemt overveje at smide noget på min blog, men nu får vi at se.

  13. Tja, Twilight har godt nok sat sit præg på litteraturen – om man så synes, det er positivt eller negativt er vel forskelligt😉

    Jeg sætter dit link op med det samme så! Glæder mig til at læse med!😀

Skriv et svar

