YES! The Spooks books, Wardstone chronicles

YEARH MAN! 

Endelig har jeg fået nr. 3 i The Spooks books/ Wardstone chronicles, så nu har jeg nr. 3,4 og 5, alle lånt på biblo. Jeg har ventet ret lang tid på nr. 3 Heksejægerens Hemmelighed, så nu er jeg jo begyndt på andre bøger. Men så snart jeg er færdig med Shiver, så begynder jeg på Heksejægerens Hemmelighed. Og jeg glæder mig rigtig meget! Jeg har savnet serien ret meget, selvom jeg kun har læst to i serien. Men jeg synes bare, at den er virkelig god! :].

Shiver er jeg i gang med i øjeblikket. Jeg synes næsten at den er bedre end Twilight! (Jeg synes den minder rigtig meget om Twilight!) Den er så flot skrevet, og så er historien ret god. Dog er den ret kedelig dér hvor jeg er kommet til, så jeg holder lige en pause. Men den er rigtig god!

Skriv et svar

